Inlägg från: Pepparkaksdeg |Visa alla inlägg
  • Pepparkaksdeg

Bugaboo-tråd nr 21

Fröken Småland skrev 2010-03-26 12:06:58 följande:
    Bugaboo BY Småland. Stilstudie finns i bildtråden
    Sååå,fin!{#lang_emotions_flower}
    Fasiken vad duktig du är!{#lang_emotions_smile}
  • Pepparkaksdeg
    Kajsan skrev 2010-03-26 19:55:53 följande:
    Bugaboo har inga årsmodeller, så det är ingen skillnad på din vagn och de som görs nu.
    Ehhh,jo det är en rätt vesäntlig skillnad på de som tillverkas nu!
    De som tillverkas nu har en gummipackning vid handtaget som bara går att byta ut om handtaget skulle börja glida.
  • Pepparkaksdeg
    Kajsan skrev 2010-03-27 17:51:58 följande:
    Fast det är väl ganska ovesäntligt? Det som är intressant är att med en helt ny har hon garanti , det har hon inte med sin begagnade.Sen hur Bugaboo gör vid en eventuell reklamation, om de lagar eller byter ut chassit, det spelar ju inte kunden någon roll vid val av vagn.Med blotta ögat är ju vagnen likadan och har inte förändrats de senaste åren.
    O nej,Inte ovesäntligt alls.
    Är vagnen ny och jag har garanti så behöver jag bara kontakta ÅF så får jag nytt gummi som jag enkelt kan byta själv. Bra mycket enklare än att byta hela chassit för att åtgärda samma enkla problem.
    Har garantin gått ut så kostar det nog inte speciellt mycket att bekosta det där gummit själv.
    Detta är ju även givetvis högintressant för en andrahandsköpare.
    Om någon tid framåt kommer det nog framgå ganska tydligt i annonser på Blocket att det specifikt är det chassi som man kan åtgärda detta problem på själv om man nu har ett sådant.
    Allehanda fel kan uppstå på barnvagnar och även den dyraste märkeströjan kan tappa en knapp. Men faktum kvarstår. Om ett specifikt problem uppstår på en vara upprepade gånger. 
    I vissa fall så många gånger att man fått utnyttja garantin 3 gånger för SAMMA problem.
    Ja,då får man räkna med att folk drar öronen åt sig.
  • Pepparkaksdeg
    modestyclara skrev 2010-03-31 21:29:18 följande:
    Jag har just dressat om frog till orange bas och pf colour blocks topp...
    Mums!
  • Pepparkaksdeg

Angående gul åkpåse till rosa så tycker jag att det låter jättefint!

• Pepparkaksdeg
    Stargirl skrev 2010-04-02 11:13:45 följande:
    www.finest.se/KatrinHeheheh....Linda Rosing, Linus Wahlgren och Katrin Zytomierska kör exakt likadana vagnar Can we blame them for choosing the best?? Hehehe....ja man fattar ju att de väljer den snygga RED Cameleon.
    Är inte Katrins en "All Black"?
  • Pepparkaksdeg
    Stargirl skrev 2010-04-02 15:59:13 följande:
    Nej, se den röda bromsen och röda lappen på liggdelslocket. Det innebär att det är en RED denim.
    Oj! Att den ser sååå svart ut!
  • Pepparkaksdeg
    Förstamaj79 skrev 2010-04-06 12:35:35 följande:
    Hej hej.Skapade en tråd men slänger in frågan här med.Vilken tycker ni är snyggast?Bugaboo cameleon all black limited edition VS Bugaboo cameleon mörkgrå bas och svart topp.Så svårt att välja!
    "ALL BLACK" Rakt av!  
    Det svarta chassit gör massvis!
  • Pepparkaksdeg
    Förstamaj79 skrev 2010-04-06 12:43:02 följande:
    Ja det är definitivt den jag gillar mest
    Då MÅSTE du köra på den
    är nog lättare att bli av med begagnad sen också
  • Pepparkaksdeg

Ja,eller bli av med den blir du nog i vilket fall. Men det är nog ett bättre andrahandsvärde

Svar på tråden Bugaboo-tråd nr 21