Bugaboo-tråd nr 21
hej alla experter :)
ni som INTE använder bb´s egna regnskydd- vad skulle ni rekomendera istället? helst ett som passar både ligg o sittvagn o tar liten plats :)
hej alla experter :)
ni som INTE använder bb´s egna regnskydd- vad skulle ni rekomendera istället? helst ett som passar både ligg o sittvagn o tar liten plats :)
som ni ser så behöver jag en ny sufflett asp! 

tack för all hjälp tjejer:) men nu vann jag precis en vit canvas sufflett på tradera ...pust
och ang frankofant...nja inte reflexen som lockar, jag är däremot förälskad i lisa bengtssons röriga stökiga härliga design ;P därav den sufflan <3
suck ...en till fråga till er alla experter :/ har precis fått min parasoll från tradera, men människan har bara skickat med fäste nr3 till cam... var ska den sitta på vagnen? den verkar ju alldeles för stor
och kan man köpa lösa fästen? funkar fästena från mugghållaren?
oj vad många frågor det blev
snabb fråga :)
blir den svarta parasollet snabbt solblekt? och hur mycket kan man ta betalt för en lite solblekt svart cam parasoll? 
jag köpte parasollet på tradera...
men det stod ingentingt om att den var solblekt i annonsen stod däremot att den var i bra skick eftersom den var knappt använd !.... jätte tråkigt tycker jag
men när jag fick den så visade sig förutom att den var smutsig så är den solblekt(skiftar i rött i vissa partier) + att det har blivit glansiga märken här o där på parasollet efter metallbitarna som håller parasollet uppe... inte bra skick alls skulle jag vilja säga, hon jag köpde den ifrån påstår att hon inte sett det och anser parasollet vara i bra skick. jag tycker det är helt ok att sälja defekta produkter på tradera men då ska man redovisa att den tex är solblekt!
iaf jag kan inte använda den för jag är alldeles för kinkig för sånt :) så jag tänkte om ni har koll på hur mycket man kan ta betalt för en solblekt parasoll utan dålig samvete? och sen undrade jag om de blev fort solblekta eftersom hon nu säger att den knappt är använd är det väldigt konstigt att den är solblekt 
det som är mest tråkigt att jag var dum nog att betala för mycket för den eftersom jag trode den var i bra skick :( kunde ju köpt helt nytt med alla fästen och allt!