Bugaboo-tråd nr 21
vad tråkigt! men myggnät ingår, har du kollat noga...den är inte så stor. :)
vad tråkigt! men myggnät ingår, har du kollat noga...den är inte så stor. :)
så det är därför de har valt namnet donkey lol packåsnan
tycker det är sjukt dåligt att man inte kan ha sammma klädsel som cameleon :( dock så älskar jag de stora framhjulen, tycker de borde ha roterande framhjul till camen också som man kan låsa vid behov.
jag har iaf lyckas klistra in en film på bloggen
http://maman.blogg.se/2010/september/bugaboo-go-donkey-from-bugaboo.html
hoppas! och roterande vinterhjul menade jag såklart :)
gomorn tråden hittade en rolig film med de som har designat donkey :) ni kanske redan har sett den...men det ser verkligen inte ut att vara 60cm
http://maman.blogg.se/2010/september/bugaboo-go-donkey-from-bugaboo.html
säg inte så :( men det är kanske sant för jag har kollat massa olika forum, bloggar och twittrar och hittat nada om mer nyheter :(
men nu när jag ändå är här och svamlar - är bugaboos nya åkpåse tillräkligt varmt för den kallaste vinterdan? bor i stockholm och har just nu elodie åkpåse, men är så sugen på en rosa men osäker på om det är tillräkligt varmt!
jag vet inte om jag fick svar på min fråga
läser tråden varje dag men men man kan ha missat det ändå...men frågan var om bugaboos nya åkpåse är tillräkligt varm för den kallaste vinter så man kan ha bara en fleece overall på sin bebis? bor i stockholm :) tack för svar och kanske man kan lägga in i faq den information.
hej tråden, har en fråga ang försäljning av bugaboo cam. vi ska resa bort och vara borta 6-7månader så jag funderade på att sälja vår älskade bugaboo cam då våra behov kommer ändras när vi är tillbaka i sverige, förhoppningsvis blir det en donkey då! men det jag undrade var är det vart man får bättre pris- tradera eller blocket? har bara använt den sen april så den är ganska ny och jag är första köpare.
men det känns tråkigt att den bara ska stå och samla damm hmm

ang garantin, jag har inte fyllt i garantilappen. kan man överlåta den till nästa säljare då?

haha men tro mig ska till afrika dit vill jag inte ta med min älskade bb jag drar inte ens upp den för trappor här hemma så rädd som jag är om den
ingen annan än jag har fått köra den och där nere ska vi ha en nanny till ungarna...skulle då någon annan köra min vagn! :o
nä men de får bära ungen på ryggen som alla andra lol
men du har helt rätt, testar och kollar läget kommer aldrig sälja till underpris. bättre då att spara till jag inte behöver syskonvagn längre.