Inlägg från: JoiPoi |Visa alla inlägg
  • JoiPoi

Bugaboo-tråd nr 21

Hur skall knapparna vara där man fäller ihop chassit, alltså ena min knapp vid bromsen är liksom mer lös än den på andra sidan. Undrar om den är trasig!!?
    Går att använda men den kan liksom "ruckas" på!? Nån som förstår...
    Var första gången igår som vi fällde ihop den o la den i bilen så den kankse är trasig!?

• JoiPoi

Åh va bra! Blev lite orolig att det var något fel på den

• JoiPoi

Har nu kört min bugga i ca två veckor, är inte alls nöjd med den
    Den känns som att den ska ramla ihop om man råkar gå i en backe som har bucklor i marken :-S
    Åååååh smaken är som baken, skulle nog köpt en UJ istället

• JoiPoi

Fröken småland: Jo har köpt den i butik, nacka forum i sthlm...
    De monterade den åt mig så har inte gjort det själv, men den känns så himla ranglig på nåt sätt.. Får nog åka och känna på nåt annat exemplar för den här känns så b.

Blir de små framhjulen lätt slitna!?!
    Jag har inte köpt vinterhjul så har kört på lite is och snö och de är redan slitna

• JoiPoi

En smak fråga... Vill köpa nytt topset och har marin blå bas... Vilken färg passar?
    Tänkte off white men känns som att det kommer bli tok smutsigt?

• JoiPoi

Weeeeiii äntligen kom mitt sand topset! Passade bra med marinblå bas
    Jag är nöjd... Trist att de är så dyra, har redan fler olika och barnet är inte ens tre månader hihi
    Kul att variera sig... Tror jag ska köpa ett parasoll, tycker personligen att det ser skit fult ut.. Vilken färg tycker ni!?

• JoiPoi

Är det meningslöst att lägga ut annons på fleece set?

• JoiPoi

HEJ!

Finns det nån "regel" om att barnet måste ha passerat en viss ålder för att byta från ligg till sitt delen?

• JoiPoi

Längtar: Oj, men de är så små
    Ska prova att byta... Sonen är snart fyra månader och försöker bara att dra upp huvudet hela tiden när han ligger ner.

Svar på tråden Bugaboo-tråd nr 21