Inlägg från: JoiPoi |Visa alla inlägg
  • JoiPoi

Bugaboo-tråd nr 21

Hej!

Jag har en liten fråga vad man ska ge för bud på en bugga som är använd i fyra månader med ett extra topsett oanvänd, snöhjul,åkpåse,mugghållare. Sittdelen är inte ens använd och vinterhjul samt åkpåse använd i 1 månad... Nypris på detta är ca 14000, vad är rimligt!?

• JoiPoi

Lundaadjo: så det är inte bågarna man byter? Bara fästet? Vad händer om man använder frog fästet och CAM sufletten?

• JoiPoi

Nån som vet om man kan köpa billiga fleece top set npnstanns?

Jag köpte en CAM till sonen, sålde den och köpte teutonia och köpte nu en frog :)
    Då vet jag att Bonti hade för 298 i butiken, ett år sen ca...

• JoiPoi

Passar CAM hjulen på froggen? J-vla lufthjul jag har och ogillar de skapt! Vill ha foam

• JoiPoi

Fyndade i heronbutiken... Hmmmm jag vill också! Fanns det mycket sufletter kvar? Är den öppen imorgon eller har den stängt igen nu?

• JoiPoi

Barnbutiken i Heron har bara rosa o beige sittdelstyg samt några liggdelslock
    Dock sålde de hela fleece set för 625:- är det ordinarie pris?

• JoiPoi

Igår sa hon att när det är slut så är det slut på Heron och sen kommer de stänga ner så småningom

• JoiPoi

Haha skumt :)
    Hon sa att den stora butiken redan flyttat o de var kvar för att sälja ut allt :-S

• JoiPoi

Sweetheart: jag kanske missuppfattade henne för hon sa även att deras butik hade flest barnvagns beställningar av alla i Sthlm så då verkar det ju dumt att stänga.
    Hon sa att butiken går bara bra på helger och inte på veckodagarna.
    Det ligger ju rätt off..

• JoiPoi

Jag tänkte sälja min Frog, vad kan man få för den? Såg att många frog annonser på blocket legat ett tag...
    Har bara sittdel och inget extra tillbehör förutom blå fleece till sitdelen.
    Det ända som är slitet är de små hjulen...

Vill köpa en BEEEEEEEEEEEEEEEEEE

Svar på tråden Bugaboo-tråd nr 21