Inlägg från: Emma Görander |Visa alla inlägg
  • Emma Görander

Bugaboo-tråd nr 21

Är det någon här inne som har ett uvskydd till sin Cam? Skulle behöva lite bilder eller beskrivning på hur d man fäster det..! Ska sy om ett uvskydd jag har från gamla vagnen..

• Emma Görander

Prövade att maila här på FL men d fungerar sådär med Iphone. Jag skulle bli jätte glad om du kunde beskriva eller skicka en bild på hur uvskyddet är fäst m.m. Har aldrig sett ett Live. Men ska som sagt sy ett som jag har kvar från gamla vagnen, aldrig använt.. :)

• Emma Görander
    sok skrev 2010-05-21 22:30:27 följande:
    menar du ett sånt här:oj vad konstigt det blev men det borde gå att klicka på den så ser du?sunshade heter den tydligen. den var INTE lätt att få på vagnen!
    Precis, d är en sån jag menar. Hur fäster du den vid sufletten?
  • Emma Görander

Funderar på att köpa en sommarsuflett, det är ingen som har svårt att få 1,5årungar att somna med den på? Tror att lilltjejen kommer leka titt ut tills hon slocknar..

• Emma Görander

Min bugga 09 började låta som bara den när jag ändrade fjädrarna fram för att lilltjejen väg lite mer nu.. Något tips!?

• Emma Görander
    Ia 70 skrev 2010-05-23 22:21:25 följande:
    Köpte mig nyss en ny sittdelsbas o varukorg på Tradden, blir nog nöjd
    jag fick köpt en 09modell denim, inkl resebag och frakt för 6000:-.. men det beror väl lite på säljaren, hur sugna dom är på att bli av med den. Pruta hejvilt! Ibland har man tur!
  • Emma Görander

Oj! En sån måste man ju ha!! Någon som vet om dom säljs hos någon på internet??

• Emma Görander

en fråga bara, väldigt tacksam för svar!
    jag har satt på mina vinterdäck då vi ofta går ute i skogen, men så fort jag "låser" upp hjulen om jag ska in i en affär, så sladdrar det som f.. ofta får jag stanna upp med vagnen och sen gå vidare för att dom ska rulla normalt.
    Är det här ett vanligt problem eller är det något fel med mina hjul?

• Emma Görander
    Fröken Småland skrev 2010-05-29 16:36:58 följande:
    Igår eller häromdagen så var det en stackare som undrade över vinterhjulen men nu kan jag inte hitta inlägget Det gällde om det var något fel på hennes vinterhjul eftersom de vobblade när hon knäppte loss dem. Svaret är att det inte är något fel; de skall vara helt fastspända när man kör med vagnen, anledningen till att man kan spänna loss och vinkla dem är för att chassit skall kunna gå att fälla ihop på ett tillfredsställande sätt.
    Tack för hjälpen! :)
  • Emma Görander

en dum fråga kanske, men jag har inte varit ägare av min BB så länge, älskar den såklart ;)
    Såg i en Blocket annons att en tjej skrivit att Topplocket till liggdelen även går att använda på sittdelen, är det verkligen sant?
    jag har inte prövat på vagnen än, då mitt topplock ligger nedpackat..

Svar på tråden Bugaboo-tråd nr 21