Bugaboo-tråd nr 21
Är det någon här inne som har ett uvskydd till sin Cam? Skulle behöva lite bilder eller beskrivning på hur d man fäster det..! Ska sy om ett uvskydd jag har från gamla vagnen..
Är det någon här inne som har ett uvskydd till sin Cam? Skulle behöva lite bilder eller beskrivning på hur d man fäster det..! Ska sy om ett uvskydd jag har från gamla vagnen..
Prövade att maila här på FL men d fungerar sådär med Iphone. Jag skulle bli jätte glad om du kunde beskriva eller skicka en bild på hur uvskyddet är fäst m.m. Har aldrig sett ett Live. Men ska som sagt sy ett som jag har kvar från gamla vagnen, aldrig använt.. :)
Funderar på att köpa en sommarsuflett, det är ingen som har svårt att få 1,5årungar att somna med den på? Tror att lilltjejen kommer leka titt ut tills hon slocknar..
Min bugga 09 började låta som bara den när jag ändrade fjädrarna fram för att lilltjejen väg lite mer nu.. Något tips!?
Oj! En sån måste man ju ha!! Någon som vet om dom säljs hos någon på internet??
en fråga bara, väldigt tacksam för svar!
jag har satt på mina vinterdäck då vi ofta går ute i skogen, men så fort jag "låser" upp hjulen om jag ska in i en affär, så sladdrar det som f.. ofta får jag stanna upp med vagnen och sen gå vidare för att dom ska rulla normalt.
Är det här ett vanligt problem eller är det något fel med mina hjul?
en dum fråga kanske, men jag har inte varit ägare av min BB så länge, älskar den såklart ;)
Såg i en Blocket annons att en tjej skrivit att Topplocket till liggdelen även går att använda på sittdelen, är det verkligen sant?
jag har inte prövat på vagnen än, då mitt topplock ligger nedpackat..