Inlägg från: AngelicaS83 |Visa alla inlägg
  • AngelicaS83

Bugaboo-tråd nr 21

Hej
    Är ute efter en ny vagn till dottern och har bestämt mig för en bugaboo cameleon.
    Skall försöka hitta en på blocket.
    Är det något speciellt jag skall tänka på vid köp av beg. Är någon årsmodell att föredra. Vad är det för skillnad på 08 och 09.
    Tacksam för svar¤

• AngelicaS83
    AngelicaS83 skrev 2010-05-22 21:56:30 följande:
    HejÄr ute efter en ny vagn till dottern och har bestämt mig för en bugaboo cameleon.Skall försöka hitta en på blocket.Är det något speciellt jag skall tänka på vid köp av beg. Är någon årsmodell att föredra. Vad är det för skillnad på 08 och 09.Tacksam för svar¤
    Är det Någon kunnig snäll själ som vill ge råd¤
  • AngelicaS83

Fröken småland vilket chassi är att föredra?
    Näe hade ingen aning om att det satt fel;) hehe

• AngelicaS83

Tack  Fröken Småland¤
    Den översta Är för blå för min smak, Har en flicka som skall åka i den.
    Den andra ligger 15mil enkel väg från mig och vill nog se en sån "gammal" vagn live innan köp. Är otroligt allergisk mot rost och allt för slitet.
    Men funderar på den svarta i borås, kanske är bäst för mig att köpa en på plats, vet ju inte ens hur man fäller ihop;)
    Va en sväng på babyproffsen men hon va så snabb så kommer inte ihåg hur hon gjorde alla finesser.
    Skall kika in fruugo nu.. låter ju som ett bra pris. Gäller garantier som vanligt om man köper där ifrån.

• AngelicaS83

Humilis: Va det smidigt att beställa från fruugo? Är det likadan vagn som säljs här i butik?
    Finns bara blå med den gråa basen, funderar på att beställa den och sälja topptyget sen eller byta.

• AngelicaS83

Priset blev för en ny på 7075:- på fruugo så det blir att jag beställer en där:)
    Hittade med alla topfärger till gråbas så skall nu bara bestämma mig för vilken färg, sand, svart eller pink.
    Vilken färg tycker ni är finast.
    Tack alla för all hjälp jag fått här=) och en extra till humilis som tipsa om sidan.

• AngelicaS83

Jippiiiie nu har jag beställt från fruugo blev en mörkgrå/rosa. Så nu hoppas jag på snabb leverans:)
    Tips till er som var ute efter parasoll och dynar det finns att beställa där till billigare pris. Likaså mugghållare¤

Svar på tråden Bugaboo-tråd nr 21