Inlägg från: AngelicaS83 |Visa alla inlägg
  • AngelicaS83

Bugaboo-tråd nr 21

Humilis: Hur lång tid tog det från att du fått leveransmail, till vagnen kom? När du best, från fruugo.

• AngelicaS83
    humilis skrev 2010-05-28 20:08:49 följande:
    Det kom en bekräftelse på direkten. sen kom inte leveransmailet förren efter runt 10 dagar. men sen kom vagnen fort. runt 4 dagar efter det.
    ÅÅÅ jag fick mitt leveransmail igår redan 2 dagar efter beställning, Så då borde jag ju få vagnen i nästa vecka;)
  • AngelicaS83
    han skrev 2010-05-29 18:34:15 följande:
    jag tycker oxå den är finast bland alla frankofants :) men hur kommer det sig att ingen verkar ha de sufletterna? har inte sett några på stan heller...är det för att de är för dyra eller att de bara inte faller folk i smaken :/ jag var inne på bonti och efterfrågade endast sufflett, men precis som du säger är det beställningsvara och kommer ta veckor och jag har inte lyckats hitta något på kidzshoppen :( jag vet inte hur jag tänkte...men jag tror det var ruskigt kallt ute när jag beställde min vagn med svart fleece   som ni ser så behöver jag en ny sufflett asp! en till fråga hur mycket kostar endast (orginal) suffletten? tänkte om man hittar på blocket eller tradera så man inte betalar överpris :)
    Jag har sett någon internetshop som sålde bara suffletter för 498kr. skall kika runt å se om jag hittar sidan igen.
  • AngelicaS83

FAN fick min vagn idag, men de har skickat fel färg på basen... riktigt tråkigt.  En blå istället för grå... Fick snabbt svar från fruugo men nu väntar jag på svar från återförsäljaren....... gaaaaa ville provkört idag. Undra om jag kommer vara tvungen att skicka tillbaka den blå innan dem skickar den grå?

• AngelicaS83

Såg med att jag inte fått något myggnät, skulle inte det ingå?

• AngelicaS83

Hittade myggnätet det låg i varukorgen jag inte tittat i då den är i fel färg.

• AngelicaS83

Nu börjar det lösa sig med min vagn... Fick mail att nu är en basklädsel i rätt färg på väg.
    Sen beställde jag på prismalek.se ett toppset i sand som de sålde ut för 600:-
    Så nu e jag nöjd¤

• AngelicaS83

Försöker få ner buggan i förpackningen igen,,,, det går f#n inte. Hur skall allt gå ner i kartongen?? Någon som kommer ihåg hur det skall ligga?
    Var tvungen att skicka tillbaka allt, trodde de bara behövde basen.... jag e helt svett.
    Hjälp.

• AngelicaS83
    MissEllie skrev 2010-06-12 08:45:55 följande:
    Hej,

Jag hoppar in och lånar tråden lite och hoppas att det är okej. Vi ska beställa en Bugaboo Cameleon till vår kommande bebis och jag är så förälskad i vagnen. Har gått på hela försäljningstricket med terränghjul och annat

MEN vi har ett problem, jag och sambon kan inte enas om färg. Vi vet inte vad det blir för kön på bebisen och jag resonerar som så att man kan köpa nytt topptyg om man tröttnar.

Så, min fråga till Er är: Vilken färg har ni och är ni nöjda?
    Jag hade utgått från vilket chassi jag vill ha, det vanliga silvriga eller svart,
    Personligen tycker jag både all black och paul frank är skitsnygga.
    Men black vinner för mig, du kan matcha allt till den, paul frank tyget är för mig lite åt pojkiga hållet (min åsikt). Sen om du ångrar dig efteråt kan du ju alltid köpa till frank som toppset, det samma kan du ju inte göra med den andra.
    Jag själv väntar på min vagn, jag beställde grå bas med cerise och en extra klädsel i sand. Men från fruugo och där hade dem inte all black, annars hade jag helt klart valt den.
  • AngelicaS83

Igår fick jag äntligen min vagn jag beställt i rätt färg:)
    Idag var det premiär tur och jag älskar den faktiskt!
    Men måste fråga, sittdelstyget det översta det sitter inte helt slätt, vad gör jag åt det?

• AngelicaS83

Behöver lite hjälp,,
    Hur fäller ni upp eran bugga cam? För jag lägger min på marken först sen fäller upp handtaget och lyfter upp den, men det blir ju repor på framtill??
    Gör jag fel?

Svar på tråden Bugaboo-tråd nr 21