• Soppa
    Det ljuva livet skrev 2010-03-23 20:26:27 följande:
    Fin! Jag (eller ja, sonen) har en likadan med matchande åkpåse. Fick en gul suflett till Been med posten idag! Längtar till våren så jag kan sätta på den.
    vart beställde du den ??
  • Soppa
    solouniko skrev 2010-03-23 18:53:03 följande:
    Välkommen till träsket Milla vill ju också ha en Bee, fasen att köparna på lägenheten ångrade sig och vi fick mindre´ Sambon lovade mig en Bee om vi fick över en viss summa ju, och det fick vi först men sen drog dom tillbaka budet. Jäkla sthlmare!!
    Du får tulla från några andra pengar ,, det var min ikea resa som blev en vagn,

Vill att Rox ska bli frisk nu så vi kan gå ut och rulla bee
  • Soppa
    solouniko skrev 2010-03-23 21:21:46 följande:
    Joo, till sommaren MÅSTE jag ha en Bee, så är det bara! Men nu har jag bytt färg på både basen och toppen på vagnen så det känns nästan som att jag har en ny
    Helst hade jag ju velat ha den nyaste men det var för mkt pengar,,
    Vad har Milla för färg nu ?
  • Soppa
    Ia 70 skrev 2010-03-24 22:05:05 följande:
    Näe inte så Men jag tycker att det är mycket pengar för en vagn som ser ut som en "liten behändig resevagn/liggaibilenvagn" bara. Men de e jag det. Frågan var ju eg. vad det är som e så bra med den Har inte satt mig in i funktionen på den, när använder Ni den? Som varjedagvagn, finvagn, shoppingvagn, resevagn, endavagn eller som komplement till Bugaboo Cam, Frog...är hjulen bra även om de små? Hållbara, lättkörda...
    jag köpte ju en igår och min tanke är att den ska finnas i bilen. Så = när vi åker någonstanns dit vi behöver vagn.
  • Soppa

Finns det någonstanns i sverige någon webbshop med rosa suflett till en bee??

• Soppa

Någon som vet om demo bee vagnen på prismalek finns kvar ,, en kompis beställde den igår och köpet gick igenom , men det är ju inte säkert att dom har uppdaterat deras system, om inte så vet ni någon affär som har någon rea vagn på lager?

• Soppa
    FridaLee skrev 2010-03-28 18:03:42 följande:
    Jag köpte deras ena demo bee i februari och då gick köpet igenom och de plockade bort varan dagen efter. Hoppas hon får sin vagn. De är super trevliga på Prismalek.
    Hoppas den då fanns kvar, Hon bad dom ringa henne.
  • Soppa
    Stargirl skrev 2010-03-29 18:29:30 följande:
    Jadå, funkar utmärkt.
    tack
Svar på tråden Bugaboo-tråd nr 21