-
Ja och tom ett uv skydd och regnskydd på köpet 3500 inkl fraktFridaLee skrev 2010-03-29 18:53:49 följande:Fick hon vagnen? -
Jag gråter (nästan) iaf beställde rosa sufett från pramworld och får mail av dom nu att den är slut, Vart hittar jag en rosa eller någon annan färg utom khaki på rea helst.
-
Nu tassar jag in här lite, vagn nr 45 är beställd och det vart en cameleon, ska bli spännade och se hur länge den får stanna kvar

-
Min hobbyJessiicaa89 skrev 2010-06-08 19:14:39 följande:Vagn 45, det var då inte dåligt
Min hobby ;-
som min man inte klagar allt för mycket på, det är ju delat på 4 barn.
-
Men nu tycker min man att det räcker för jag har ju oftast 2 eller 3 st samtidigt, nu har jag en bee och en swift så det ska bli kul och få nått annat.Asereht skrev 2010-06-08 19:52:36 följande:WOW! Du är ju värre än mig! Jag har bara avverkat dryga 30 (än så länge, minstingen är bara 4 mån).

-
Det gick undan , i lördags beställde jag en bugga från fruugo och idag kom den med posten ska då tilläggas att jag bor uppe i Luleå så det är ju en lite längre bit och frakta den.
Och inte ens 6600 kr ,hittils gillar Rox och jag vagnen.
-
Jag vågar inte ta med någon av mina ,, så jag köpte en begad vagn för 150 kr på blocket som jag lämnar där sen.solouniko skrev 2010-07-01 09:26:11 följande:Hej tjejer! Jag och Milla funderar eventuellt på att åka utomlands en sväng med min mamma i sommar. Jag har ju både en Cam och en Bee och tänkte isåfall köpa den nya reseväskan (för visst borde den passa gamla bee också?).
Men då är ju ändå frågan, vilken vagn ska jag ta med?? Hon är 16 månader snart.. Kan inte välja
Vilken är bäst att ta med? -
Det kommer med posten direkt hem.Bebis050810 skrev 2010-07-12 11:33:42 följande:Vad kostade frakten då?
och vem körde? DHL? bussgods? -
Så då har jag en bra kombi en cam bee och swift , vill ha en bee+ men vill ju inte ge bort min bee för att kunna köpa en ny.Kajsan skrev 2010-08-15 19:37:35 följande:Nämen! Bee + måste man ju bara ha! Rensa bort allt och ha en sån....och en Swift kanske?
Ultimat kombo! -
Hej någon som har koll på vad det kostar att skicka ett parasoll
-
Tack. Ska sätta ut den. Men orkar inte åka in och väga.
-
Finns det ingen som är sugen att göra en Bugga sida på fejjan där man kan köpa och sälja saker ??