Inlägg från: MaammaL |Visa alla inlägg
  • MaammaL

Bugaboo-tråd nr 21

hoppar in här då jag ska köpa en bugaboo bee + på måndag, ni som har den är ni nöjda???

• MaammaL
    Noiis skrev 2011-10-02 13:45:10 följande:
    Bara för att vi pratade om Stokken så frågade jag svägerskan om jag fick låna hennes älskade vagn då Noas sulky snart tappar hjulen... Snacka om att folk glor och snacka om att den funkar faktiskt riktigt bra med stora barn i, noa har en bra bit kvar till sufletten så de kanske är ett bra val sen när barnen vuxit ur bugaboon men den är då tusan inte fager och man får räkna med att folk glor!!  

men herregud det ser ut som ungen ska ramla ur vilken sekund som helst!
  • MaammaL
    Noiis skrev 2011-10-02 13:45:10 följande:
    Bara för att vi pratade om Stokken så frågade jag svägerskan om jag fick låna hennes älskade vagn då Noas sulky snart tappar hjulen... Snacka om att folk glor och snacka om att den funkar faktiskt riktigt bra med stora barn i, noa har en bra bit kvar till sufletten så de kanske är ett bra val sen när barnen vuxit ur bugaboon men den är då tusan inte fager och man får räkna med att folk glor!!  

fast måste säga att den ser bättre ut med sittdel.. men ser fortfarande ut som en modern variant av den datastol ;)
  • MaammaL
    Noiis skrev 2011-10-03 12:03:10 följande:
    hur menar du nu? den har ju bättre djup än ex. cameleon  Jag tycker varken att den är snygg eller skön att köra men sitsen är väl de ända jag inte kan gnälla på just för att barn sitter så bra i dom och inte har den där ser-ut-som-om-man-ska-trilla-ur-effekten som jag verkligen tyckte va skit jobbig med cam. Noa fick sitta i mellersta läget på camen bra länge och sen hade jag smått panik första månaden när han satt i upprätt läge!

nej alltså jag menar att från den vinkeln på bilden ser ut som ungen hänger ut typ :):)
  • MaammaL
    Joddan skrev 2011-10-03 20:08:54 följande:
    Jaaaa

Har bild i bildtråden! Sitter jättebra!
    du kan inte lägga upp bilden igen? haha
Svar på tråden Bugaboo-tråd nr 21