Inlägg från: MaammaL |Visa alla inlägg
  • MaammaL
    Fröken Småland skrev 2011-10-06 10:48:04 följande:
    Det är en fejk-annons, det har konstaterats tidigare i tråden. Vad menar du att det skulle kunna finnas för dolda fel som inte täcks av garantin?
    jo såg det förut men fattade inte att det var samma :D:D
  • MaammaL
    kenton skrev 2011-10-07 09:57:10 följande:
    Ok, nu behöver jag hjälp här!

Det blev inte som jag ville med camen jag hittade på blocket, den  med jättemånga tillbehör o allt det. =/

Så nu är jag ute efter en ny o säljaren skriver att handtaget glider lite om man drar den uppför en trapp o att hon har googlat sej till att alla cameleons gör det om man drar dom uppför trappor. Är det verkligen så? Låter lite märkligt tycker jag. Hur var det nu man gjorde får att få handtaget helt glidfritt? Vet att det fanns nått att köpa, finns det fortfarande? Eller finns det några andra sätt?
    nu vet jag inte om du ska ha barnet i när du drar vagnen upp för trappor men risken är ju att det går sönder helt.. tyvärr så är det vanligt med teleskopstyren överhuvudtaget de är ju inte riktigt anpassat för att man ska göra så, det väl ingen vagn egentligen..men jag skulle inte köpa den.
  • MaammaL
    Fröken Småland skrev 2011-10-07 11:54:44 följande:
    Nu är det så att jag - patetiskt nog kan man tycka - har hängt i den här tråden och läst varje inlägg som gjorts sedan våren 2007 och jag har hittills inte hört - varken här eller i media - om någon incident där ett teleskophandtag från Bugaboo har släppt och gått sönder på det sättet som du beskriver. Så jag tror att du som nybörjare skall läsa på lite mer innan du kommer med råd och varningar som är direkt felaktiga.

*over and out från proffsen* 
    EH!!!!!!!!!!!!!!!! ursäkta mig fröken viktipetter men jag har inte skrivit att det gäller JUST bugaboo utan teleskophandtag över huvudtaget, bla brio. Så jag tycker du ska ta reda på fakta vad det handlar om innan du yttrar dig!
  • MaammaL

Jag skrev vad jag hade hört om teleskåp styren, även hört flera bekanta som har bugaboo som haft det. Sen får jag en otrevlig kommentar där jag i princip dum förklarad och jag har inte rätt att blir upprörd då?? Nä då är denna tråd ingenting för mig. Tack och hej

Svar på tråden Bugaboo-tråd nr 21