• mjuik

Bugaboo-tråd nr 21

Hej på er.

Jag har fått för mig att jag vill ha en ny vagn, en cameleon.
    Har kollat lite på blocket och sett att det står i flera annonser att chassit glider.
    Vad innebär det?

Jag gissar på att ni har full koll.

• mjuik
    Duntoffla skrev 2011-05-03 16:34:46 följande:
    Mjuik- på lite äldre modeller gled handtaget lite. Inte så att det lossnar men det blev liksom längre om man ex drog det uppför ett trappsteg. Flera bytte chassi eller fick nya skruvar däribland jag själv. Nu funkar chassit men jag tar alltid tag i själva fästena när jag håller i vagnen när jag tar den upp eller ner i tex barnvagns skenor och i rulltrappor. det är inget som märks när man bara kör på plant underlag. Inte livsfarligt Mao men lite obehagligt. Hoppas på att de nyare har samma chassi som bee där det liksom är hack för varje höjning /sänkning
    Tack så mycket för svaret.
  • mjuik

Jag puffar upp min fråga och hoppas på svar.

mjuik skrev 2011-08-13 19:13:17 följande:
    Jag har kollat lite på åkpåsar men blir mest förvirrad. Finns det olika eller är det en som passar alla vagnar? Tycker det står olika på alla sidor jag kollar på. Vissa ser formade ut och vissa gör det inte.

Vad är det här för någon?
    www.tradera.com/HELT-NY-svart-BUGABOO-akpase-...
  • mjuik
    Tibell skrev 2011-08-23 18:33:47 följande:
    Eller är brun fin med ?
    AnPa skrev 2011-08-23 19:51:46 följande:
    Älsklingen: beror på vad du har för bas tycker jag! Brun/sand till grå bas är gräsligt tex tycker jag
    Haha jag gillar den bruna. Har den till grå bas, tycker det är snyggt.
  • mjuik
    Tibell skrev 2011-08-23 20:20:15 följande:
    Jo fast detta var brun bas :) jag vill nog helst ha grå eller svart!
    Svart bas finns väl inte? Det är väl bara på donkeyn?
  • mjuik
    AnPa skrev 2011-08-23 20:24:11 följande:
    Frog, Bee och donkey har svart bas och cameleon ldt all black
    Aha. Så var det =)
  • mjuik

Jag mailade och frågade och de skulle få in den 22/8. Har du mailat och frågat?

• mjuik

Maila och fråga, jag fick svar jättefort.

Bugababy.se säljer också suffletter men de har aldrig några inne utan beställer hem när de får en order om jag förstått det hela rätt.

Svar på tråden Bugaboo-tråd nr 21