Inlägg från: JessiWill |Visa alla inlägg
  • JessiWill

Bugaboo-tråd nr 21

Hej hej tjejer :) Skall själv ha en bugga och kikar in och tjuvläser lite va ni skrivigt, alltid bra att få positiva och negativa recensioner av folk som vet va de talar om ^^ hoppas det är ok?

Våran Liten är beräknad 12 september 2o10 =)
  • JessiWill

Hej hej tjejer, anslöt mig här för ett tag sedan men inte vart så aktiv, bara tjuvläst {#lang_emotions_tongue_out} (fast det sa jag ju redan innan att jag skulle göra) Men igår hittade jag ÄNTLIGEN min bugga! En cameleon, 06, jätte fint skick, dubbar kvar på bakdäcken, nybytta framhjul (endast blekt sufflet), regnskydd, mygghållare, alla information med video osv, och vet ni priset??? 3500 kr :O Helt sjukt!! Trodde först ngt skulle vara fel och att ngn blåste oss, men sedan förstod vi varför! Familjen vara sjukt rika och ville bara bli av med den fort :P
    Så nu har jag vår fina vagn precis som jag ville ha den (ville inte ha det nya chassit)
    Ha det gött!!

Funkar inte att bifoga en bild, men kan ta det senare ikväll :)

• JessiWill
    Fröken Småland skrev 2010-04-29 08:56:26 följande:
    Grattis och välkommen hit!
    Tack så mkt
  • JessiWill
    Billabong skrev 2010-04-29 13:45:33 följande:
    Grattis! Mkt bra pris! Ingick några tillbehör i köpet?
    Jaa verkligen :)
    Det ingick regnskydd, mugghållare och såna intruktions video osv. Sedan som en liten mini skötväska man satte på vagnen, en jätte liten, vet ej om dom kallas ngt speciellt?
  • JessiWill
    straw2008 skrev 2010-04-29 15:38:08 följande:
    www.blocket.se/vi/27163832.htm Bra pris väl ? Ser ju helt ny ut!
    Jaa verkligen bra pris, den är ju från april 2010 så den är ju helt ny :O Konstigt dock att hon verkligen kommenterar som "Förväxla inte vår vagn med andras då de är av äldre årsmodell typ 2008 med defekta ramar", så skriver man väl inte? Liksom vilka andras? :P
  • JessiWill
    Jessiicaa89 skrev 2010-04-30 15:16:00 följande:
    Jag har den på utsidan, såhär: www.bigbaby.se/pthumbs/image_342_1_big.jpg
    Hade jag iaf tänkt, nu ser jag att min mugghållare inte ens passar där uppe, utan bara nedanför handtaget, hel skumt!!! (har ännu inte börjat använda vagnen)
  • JessiWill
    Stargirl skrev 2010-04-30 15:23:52 följande:
    De har flera adaptrar till mugghållaren så du kan sätta den på olika ställen.
    Jaha ;) jag har bara 1 :P
  • JessiWill
    Stargirl skrev 2010-04-30 15:26:49 följande:
    Ok, det finns 3 i paketet när man köper den.
    okeej, jag fick ju med min när jag köpte vagnen begagnad. men kan säkert hitta någonstans :)
Svar på tråden Bugaboo-tråd nr 21