Inlägg från: JessiWill |Visa alla inlägg
  • JessiWill

Bugaboo-tråd nr 21

Denna!
    Våran Prins beräknad till den 13 september =)
  • JessiWill
    Sjukhus Mamman skrev 2010-07-13 16:06:34 följande:
    den släppes ju i typ sisädär 15 ex eller nåt liknande och ingen kom till sverige om jag inte minns fel. ¨så det lär bli svårt att få tag på. möjligen om nån kanske sätter ut sin vagn på e-bay
    Ah okej, då vart det som jag befarade :( Fan oxå!
  • JessiWill
    imsel skrev 2010-07-23 23:47:54 följande:

Nån här som vet om Nk finns i Göteborg?  och vars isf.

NK ligger mitt i stan :P gågatan mellan brunnsparken och vägen upp mot kungsport :)
  • JessiWill

Hej!
    Någon har en bild på en bugaboo cameleon med skip hop väska som är fäst med  jujube krokar eller Tinkafus krokar?
    Eller har någon erfarent av hur det sitter/ser ut? Glad

• JessiWill
    annat82 skrev 2010-08-18 21:30:39 följande:
    Har bilder på en skip hop dash deluxe i mitt galleri.

Men skip hop har ju sina egna spännen och inga ringar att fästa krokarna i så det funkar väl inte så bra tänkte jag
    Ah okej. Jo men jag tänkte att man kanske kunde vika typ bandet och på så sätt spänna en krok runt?
  • JessiWill
    annat82 skrev 2010-08-18 21:30:39 följande:
    Har bilder på en skip hop dash deluxe i mitt galleri.

Men skip hop har ju sina egna spännen och inga ringar att fästa krokarna i så det funkar väl inte så bra tänkte jag
    Har kikat nu, och det är dashen jag har. Men den sitter så snyggt på sittdelen, men det är just på liggdelen som den blir krånglig Obestämd
  • JessiWill
    annat82 skrev 2010-08-18 21:34:12 följande:
    Tror inte jag skulle få in remmen i en tinkafu-krok, har inte provat men remmarna är ganska breda och tinkafus krokar har jag iaf.

Men jag tycker skip hopen hänger helt ok i sina egna spännen.

Finns det något skäl till att du inte vill använda dem utan just krokar?
    Inte om man viker den heller? Det är så svårt nu när jag inte har väskan framför mig att liksom se eller förklara.

Jo den hänger snyggt på sittdelen, men inte på liggen :(
  • JessiWill
    annat82 skrev 2010-08-18 21:40:51 följande:
    Kan inte testa just nu, har väskan här men krokarna i vagnen i källaren. Borde bli den väska i morgon, så kan försöka komma ihåg att testa då, men jag tror remmen blir för tjock ändå.
    Förstod inte riktigt varför du vill ha krokarna ändå? Är det för att få väskan längre ned? Hänga längre ned fast fastsatt högt upp på handtaget liksom
    Skulle vart jätte snällt :)
    Jag har så svårt att förklara när jag inte har det framför mig hehe, men vill att den skall hänga högre upp, för hänger man den runt handtaget glider den liksom ner och "lutar" emot liggdelen. Om du förstår hur jag menar? Tungan ute
  • JessiWill
    annat82 skrev 2010-08-18 21:56:13 följande:
    Nja, förstår nog inte riktigt, men det är nog för att jag inte har samma problem ;)

Har jag remmarna på skip hopen på kortaste så tycker jag den hänger som bäst. Hänger då uppe på skumgummit på handtaget och har aldrig glidit ned, men ska försöka testa imorrn om det ens går att få in remmen i kroken
    Okej :P Så den glider inte ner alltså? Har inte provat det (endast testat i affär då jag beställde väskan igår) men antog att den skulle glida ner efter ett tag?
  • JessiWill
    LR75 skrev 2010-08-18 21:56:58 följande:
    jag kan bara säga att den hänger inte snyggt med tinkafu krokar...det är bökigt att få in axelbandet i den.
    jag körde bara med skip*hopen när vi hade liggdel och jag minns inte att den hängde konstigt,
    och om den lutar lite mot liggdelen, vad gör det?

om du vill ha en väska som sitter bra  oavsett sitt eller liggdel så satsa på en petunia pickle bottom modellen "touring totes"
    lycka till!
    ah okej. Men jag skippar nog krokar.
    Anledningen att jag inte vill ha den lutande är att den liksom sticker ut nåt otroligt när jag provade, tyckte det såg hemskt ut :P
    Nej nej jag är för kär i dashen, den eller ingen Flört
Svar på tråden Bugaboo-tråd nr 21