Bugaboo-tråd nr 21
oj 1883 sidor känns lite väl mycket att gå igenom. 
Tänkte höra med er som har en Cameleon vilka märken på bilbarnstolar som fästena funkar till?
oj 1883 sidor känns lite väl mycket att gå igenom. 
Tänkte höra med er som har en Cameleon vilka märken på bilbarnstolar som fästena funkar till?
Tack för hjälpen nu vet jag vilka som funkar. Måste säga att de här är en riktigt bra tråd. Var såld för den vagnen förut men nu ännu mer.
Idag beställde jag min bugaboo cameleon. Köpte till åkpåse, mughållare, vinterhjul och parasoll allt för 11126kr med frakt från england.
Jag säger också pramworld. Jag beställde precis min cam därifrån och har bara hört bra om dom. Vi fick en besafe babyskydd på köpet med adappter + åkpåse, mughållare, vinterhjul och parasoll allt för 11126kr med frakt De är ca 25% billigare.
Jag beställde en idag och den kommer i början av september.
Där jag beställde min bugga sa dom att dom får in den första veckan i september. En försäljare från bugaboo hade varit där och visat vagen så hon va påläst om vad som gällde. Men de kanske är olika på olika ställen. Hon sa att de kommer en ny åkpåse som har ett duntäcke i sig som man kan ta bort.
Jag beställde min på storken i Göteborg. Jag vet inte riktigt hur hon menade men de skulle varit någon form av duntäcke inbyggd i åkpåsen som man sen kan ta bort när de är varmare ute. Den ska vara lite lyxigare än den som redan finns. Men hon sa att den kommer när vagenen släpps.