Inlägg från: Sara E |Visa alla inlägg
  • Sara E

Bugaboo-tråd nr 21

Hoppar in här och slänger in ett par frågor
    Läste igenom Faq men hittade inte det jag sökte. Jag hoppas ni kan hjälpa mig.

Väntar mitt 3 barn i oktober och är enormt sugen på en Cam.
    Det är bara det att jag är lite för sugen! Så jag skulle vilja inhandla den och använda den redan nu till min yngsta kille.
    Han är stax över 2 år, vägen snart 13 kg och är ca 82-83 cm lång.
    Skulle vagnen funka att använda till honom eller är han för stor?

♥Oscar 11/2-07♥William 22/11-08♥
  • Sara E

Tack för ditt svar
    Nu är nästa moment att bearbeta sambon! Han tycker vagnen är för dyr, och jag vill inte köpa en begagnad pga att jag vill ta den på avbetalning.

Det där med färg är riktigt svårt!
    Väldigt sugen på demin 107 collection.
    Annars en med mörkgrå bas. Men topsetets färg är jag osäker på. Gillar rosa, men känns kanske sådär till en pojk?
    Annars orange eller offwhite.

• Sara E

Smart tänkt av er.
    Har kollat lite och det skulle bli och kosta 8000 för sittvagn med regnskydd. Låter det rimligt?
    Är det lätt att sedan få tag på liggdel? Kollade blocket nu och hittade bara 1

• Sara E
    Fröken Småland skrev 2011-02-08 09:35:10 följande:
    650 kronor kostar tyg, platta och pinnar. Sen tillkommer madrassen.
    Madrassen kostar tydligen 550 kronor på kidzshop
  • Sara E

Var ner till barnvagnscentralen idag och klämde och kände, och nu är jag ännu mer sugen.
    Var ett kanonpris på den! 8900:- för både sitt/ligg och allt som hör till.
    Det negativa var att det var bara på den färgen, som var röd bas och svart toppset.
    Och jag vet inte om jag är så sugen på de färgerna. Tror ju precis att jag bestämmt mig för en Mörkgrå bas med Orange toppset.

Sambon har fortfarande inte gått med på mina ideer. Men jag jobbar fortfarande på

Nu ska jag till jobbet. Kan behöva något annat att tänka på

• Sara E

Har bestämmt att köpa från kidzshop nu. Men har fortfarande inte övertalat sambon att vi behöver en ny vagn just nu

Har iaf bestämmt att det blir en grå bas med rosa top. Trots att vi har 2 killar.
    Även sambon (hör och häpna!) gillade den rosa!

Nån som vet om det finns någon annan billigare ståbräda som passar på cam, än deras egna?

• Sara E
    Fröken Småland skrev 2011-02-10 18:24:09 följande:
    Och just det; ni har kollat www.fruugo.se om de fortfarande säljer Bugaboo va?
    Jag har checkat det.
    De verkar inte ha bugaboo
  • Sara E

Grattis till mig!
    Nyss skickat iväg en beställning på en Cam i delar på kidzshop.
    Åh vad glad jag är!
    Blev en Grå/Blå! Nu längtar jag verkligen och hoppas att den kommer nästa vecka! Tog inget regnskydd. Se om det går o få tag i begagnat ist.

Ingen som visste något om ståbräda? Om det finns nån annan än bugaboos egna som passar?

• Sara E
    Tant Pruselius skrev 2011-02-11 10:54:45 följande:
    ligger ett regnskydd ute på T
    Jag har sett detta
    rosenkind skrev 2011-02-11 11:03:20 följande:
    Mörkblå eller den ljusare? Hade ju så gott som bestämt mig för grå/svart men nu började ju jag också fundera på grå/blå....men så har jag en ju-ju be som går i sand/rött...o den passar inte med blått...men har också bugaboos läderskötväska (den svarta, mindre)...den passar ju...oooh...I-landsproblem
     Gillar inte mörkblå nått vidare, så blev den ljusare blå. Tror den blir perfekt! Valde mellan den o rosa
Svar på tråden Bugaboo-tråd nr 21