Inlägg från: Sara E |Visa alla inlägg
  • Sara E

Bugaboo-tråd nr 21

Lindadjo skrev 2011-02-22 20:11:41 följande:
    Såg dina bilder i bildtråden, och det ser inte ut som du fäst själva tyget i suflettspännerna. Gör du det så hålls säkert suffletten bättre på plats. Jättefin vagn, härligt med helt ny. *lite avis, men bara lite*
    Åh tack det hade jag missat, Visste inte riktigt hur de skulle sitta,
    Nu vart det MYCKET bättre
    ♥Oscar 11/2-07♥William 22/11-08♥Bebis BF 6/10-11♥
  • Sara E

Sweet, finns både och har jag för mig.

Min mamma använder det att tvätta kaninernas tassar med

• Sara E

Behöver lite hjälp!
    Innan jag skaffade buggan påbörjade jag en dyna till min el scooter.
    Nu är jag sugen på en i buggan ist och funderar på att slutföra den påbörjade. Tycker ni att färgerna blir fel?

♥Oscar 11/2-07♥William 22/11-08♥Bebis BF 6/10-11♥
  • Sara E

Nu är dynan klar, och bilder finns i bild-tråden!
    Vart supernöjd med den! Formsydde den och anpassade alla sömmar, så den sitter som gjutet!

Hade varit fint med blå kantband, men hade redan börjat kanta med vita, så fortsatte med det.

Tog bort toppen, för det finns väll ingen anledning att ha den på när man har dyna? Kändes bara klumpigt!

♥Oscar 11/2-07♥William 22/11-08♥Bebis BF 4/10-11♥ www.glamina.blogg.se
  • Sara E
    Galojj, Jättesnyggt! Hur har du gjort det? Är det ett helt "fodral", eller viker man runt det?

Har funderat på (eller rättare sagt börjat på) att virka ett. Men det tar ju så fruktansvärt lång tid
    Symaskinen är mer min historia
  • Sara E

För jätte mega länge sedan var den någon som frågade efter en bild på "midjeväskan" från Brio.
    Hade då inte ens fått min bugga så kunde inte visa upp den på.
    Har nu lagt upp en bild i bildtråden med den på vagnen. Den sitter perfekt och har fack för plånbok/nycklar, mobil och dricka.

• Sara E

Har fortfarande inte köpt något regnskydd till vagnen. Men nu när sommar skurarna kommer så är det nog dags att skaffa ett tror jag.
    Just nu är det bara sittdelen som används. Vad finns det för regnskydd som passar på camen förutom bb´s egna?

• Sara E

Nån som har sett LTD färgerna irl?
    Funderade lite över den rosa. Är den fin?

Om det mot all förmodan skulle vara en flicka i magen. Ska på rul idag och hoppas kunna se kön.

• Sara E
    bohusbebis skrev 2011-05-16 11:53:02 följande:
    Den plommonlila har varit hemma hos oss och vänt, gillade den inte riktigt. Mer plommonvinrödlila... Tror den rosa är jättefin, men den är nästan slut överallt    Hade en beställning inne hos www.beba.se men de skulle inte få in den igen förrän i slutet av maj.  Har hört från flera håll att den gröna var en besvikelse och de har valt bort den, men inte sett den själv.
    Gör inte så mycket att den är slut just nu isf. Bebis kommer inte förrän i Oktober. Och en ljus rosa suffla till min 2½ åriga kille klarar jag mig utan
    Men det kräver ju såklart en flicka i magen för att jag ska köpa en. Och jag tror att det är en Pojke. Men fantisera kan man ju alltid =))
  • Sara E

Hade vi ni ordnat någon bytes/önskas köpa/sälja - plats?
    Hur kommer man åt den isf? Tänkte höra mig för ang en sak

Jag har just suttit (hela långa dagen) och virkat till bumperbaren. Det blev såååå fint! Ska knäppa bild snart.
    Det lönar sig att ha vab ibland Kommer bli en helt annan vagn

Svar på tråden Bugaboo-tråd nr 21