Bugaboo-tråd nr 21
Nu vart det MYCKET bättre
Sweet, finns både och har jag för mig.
Min mamma använder det att tvätta kaninernas tassar med
Behöver lite hjälp!
Innan jag skaffade buggan påbörjade jag en dyna till min el scooter.
Nu är jag sugen på en i buggan ist och funderar på att slutföra den påbörjade. Tycker ni att färgerna blir fel?

Nu är dynan klar, och bilder finns i bild-tråden!
Vart supernöjd med den! Formsydde den och anpassade alla sömmar, så den sitter som gjutet!
Hade varit fint med blå kantband, men hade redan börjat kanta med vita, så fortsatte med det.
Tog bort toppen, för det finns väll ingen anledning att ha den på när man har dyna? Kändes bara klumpigt!
För jätte mega länge sedan var den någon som frågade efter en bild på "midjeväskan" från Brio.
Hade då inte ens fått min bugga så kunde inte visa upp den på.
Har nu lagt upp en bild i bildtråden med den på vagnen. Den sitter perfekt och har fack för plånbok/nycklar, mobil och dricka.
Har fortfarande inte köpt något regnskydd till vagnen. Men nu när sommar skurarna kommer så är det nog dags att skaffa ett tror jag.
Just nu är det bara sittdelen som används. Vad finns det för regnskydd som passar på camen förutom bb´s egna?
Nån som har sett LTD färgerna irl?
Funderade lite över den rosa. Är den fin?
Om det mot all förmodan skulle vara en flicka i magen. Ska på rul idag och hoppas kunna se kön.
Hade vi ni ordnat någon bytes/önskas köpa/sälja - plats?
Hur kommer man åt den isf? Tänkte höra mig för ang en sak
Jag har just suttit (hela långa dagen) och virkat till bumperbaren. Det blev såååå fint! Ska knäppa bild snart.
Det lönar sig att ha vab ibland
Kommer bli en helt annan vagn