Bugaboo-tråd nr 21
Ansluter mig här. Precis beställt en cameleon all black från Holland. 4000:- billigare än i sv.
Ansluter mig här. Precis beställt en cameleon all black från Holland. 4000:- billigare än i sv.
Min väninna och jag har beställt samtidigt. En vanlig CAM 3 med silver chassi skulle kosta 7000:- med dagens kurs. 7800:- för all black modellen sa dem..
Vi båda två har nu beställt all black och fått dem för priset ca 7000:- per vagn inkl frakt:)
Babyplus.nl tror jag vi beställde ifrån:)
Företaget har nu beställt dem från bugaboo sedan kommer de
Till
Butiken i Holland och då ska vi betala ordern:)
Har 2års garanti från buggan vi köpt i Holland.
En väninna och jag har nyss bes. Om vi var 2 som
Beställde skulle vanliga CAM 3 kosta (med dagens kurs) 6980:- typ ca 7800:- för all black (som vi vill ha)
Detta var priserna vi fick då vi beställde två samtidigt... Sedan gick dem ner ännu mer i pris. Så 7000:- fick väninnan och jag betalA gör CAM 3, all black. Jag köpte men med mugghållare för 200:-
Euron är ju låg nu, så smart att handla;)
Vi har beställt från babyplus och då är set 2 års garanti och frakt som igår i priset:)
På babyplus står det modell från 12, för all black så jag tror det är så. Liggdelen ingår också på babyplus.nl
Inte en aning har inte ens fått hem vagnen ännu. Vi funderade att köpa påse deras det var billigare tror 800:- mot Sveriges 1200:- men vi avvaktade...
Skulle också vilja veta vilka åkpåsar och skötväskor som passar bra till cam3?! :)
Kanske svårt att få den sålt. Ja köpte min nya cam3 för 7000:- inkl frakt från Holland. Så jämför man så kan man tycka det blir dyrt.
Ja det är det jag menar... Dom kanske hellre köper den där än din beg för 8200. Därav att du kanske måste sänka priset? Men pröva först, det tycker jag.
Precis, jag förstår att du vill få detta priset med tanke på hur ny den är och att du köpt den i Sverige. Testa med din önskan på kostnad. Finns säkert en del köpare som inte har sådan koll med holländska priset osv. Annars får du nog tyvärr
Sänka det. Det är ju terränghjul med också.
Får man fråga varför den inte kommit till
Användning mer än två mån?