Inlägg från: mollikatt |Visa alla inlägg
  • mollikatt

Bugaboo-tråd nr 21

Har best från babyplus.nl jättenöjd!

• mollikatt

Om du beställer från babyplus blir det billigare desto fler ni är som beställer samtidigt (ett tips)

• mollikatt

Har kommit över terränghjul beg från cameleon. Min fråga; passar dessa till cameleon 3??!??

• mollikatt

Yes då får de bli köp av nya terränghjul.

Sedan sittdyna och åkpåse, vilken färg kan va snygg till helt svart vagn? Tycker ju de flesta är fina.. Men mest praktiskt för då?
    Sedan har ni kört med täcke på liten och sedan när liten sitter upp börjat använda åkpåse?!

Första förälder här så tips råd mottages;)

• mollikatt

Tack för tipset! Funderar på
    Röda åkpåsen vi väntar liten i sep... Och framtill 4-5mpn ska man ha täcke i liggdelen då lr åkpåse?

• mollikatt

Ursäkta o. Otydlig tänkte bugaboos egna åkpåse. Sen sittdyna när bör man använda den? När åkpåsen åker av ?! Eller ha dem samtidigt?

• mollikatt

Fästen kan köpas på nätet:)
    Googla så får du upp flera alt

• mollikatt

Sorry missuppfattade din fråga. Tror en del säljer på blocket osv. Vilket av fästena behöver du?

• mollikatt

Jo jag förstod detta. Men det följer med tre-fyra fästen till Bugaboo mugghållaren.
    Jag använder en men har tre i andra storlekar till övers.

• mollikatt

Rottiss: beror väl ffa på skicket kanske och inte årgång så sett. Men förstår om
    Du inte vill köpa en till överpris!

Vad är det för modell o år du tittat på? Vad begär man?
    Tror många är inne kan ge dig råd om du ger ex.

Lycka till!

• mollikatt

Vi har köpt en cam3. Och vi har tittat på andra likvärdiga vagnar innan men CAM vann för den är lätt, smidig, i storstaden. lätt för mig i kollektivtrafiken, passar bra i vår lilla hiss, smidig av vika ihop och den har bra andrahandsvärde!

Korgen under är lite svår att nå, men då har jag hellre en ryggsäck med de viktigaste sakerna i.

• mollikatt
    EllisBell skrev 2013-08-16 21:14:34 följande:

winden: Att klaga på allt på Buggan är ok men att inte gilla Emmaljunga är patetiskt?! Dubble standard much? Och visst, att varukorgen är svåråtkomlig med liggdelen på är inte ultimat. Men att köpa en vagn som man bara hatar allt med är lite märkligt. Varför gör man så? Den ergonomiska sitsen, vagnens höjd, hur man fäller osv kan ju inte komma som någon överraskning. Och ja, naturligtvis kan man använda snö/terränghjulen hela tiden om man vill. Vi har dem vid långpromenader, på stranden, i skidbacken mm. De andra har vi i stan. Helt ärligt tror jag inte att någon tar kritik mot en vagn personligt. Varför skulle man? Däremot ser jag som sagt inte poängen med att skaffa en vagn som inte har någon av de egenskaper man värdesätter.

Exakt! vi var väldigt noggranna när vi valde vår vagn speciellt med tanke på priset...!

Man testar och jämför noga innan man köper en vagn. Jag har ex inte valt en crescent barnvagn för den uppfyller inte de krav vi hade.
Svar på tråden Bugaboo-tråd nr 21