Inlägg från: straw2008 |Visa alla inlägg
  • straw2008

Bugaboo-tråd nr 21

Någon som vet svensk eller utländsk sida som säljer nya åkpåsen billigare?Skulle passat på då nk sålde för 1ooo....Obestämd

Ett barn ska jag ha när jag blir stor med smala ben o mjuka skor....
  • straw2008

Vår son är närmare 90 cm långbord slår i huvudet i sufletten då den fälls upp....

• straw2008

Nya åkpåsen är tjockare än den gamla, med den nya skulle jag känna mig rätt säker men den gamla känns ju mest som en sladdrig fleecefilt....

• straw2008

Kan man på något sätt byta skummet på handtaget? NÅGOT sätt alls???

• straw2008
    Katjan skrev 2010-09-15 09:01:25 följande:
    Bugaboo har extra skumm eller om det nu va i något annat material minns jag inte, men man fäster det med dragkedjor ovanför det trasiga skummet på handtaget på en bugaboo cameleon. Det syns ju att man har ett sådant skydd men det är bättre det än att det trasiga syns.
    Ah jo det vet jag men sånt vill jag inte ha..... vill ha orginalskum fast nytt, SÅ mkt skönare att hålla i :O)
  • straw2008
    ninmid skrev 2010-09-15 09:46:13 följande:
    Cool
    Cool vill dock inte ha dubbelt på bredden känns varken nytänkande eller praktiskt!

Fint namn dock!!
  • straw2008
    Asereht skrev 2010-09-15 09:54:25 följande:
    Lite besviken utifrån bilden faktiskt. Hade liksom förväntat mig något nytt och fantastiskt. Fast om båda sitsarna är vändbara oberoende av varandra så är det ju en bra grej, men ändå...
    Faktiskt jag med.... såna där vagnar "finns" ju redan känns det som... o dubbelt på bredden? känns som alla är på väg bort från det.
  • straw2008
    yrväder skrev 2010-09-15 09:57:30 följande:
    Håller med, jag vart inte särskilt imponerad, varken av designen eller att den var på bredden. Hade faktiskt väntat mig mer när dom hållt på så länge med den och med tanke på deras tidigare modeller. Dock har jag inget behov av en syskonvagn.
    Inte jag heller om den inte varit extremt nytänkande Drömmer
Svar på tråden Bugaboo-tråd nr 21