Inlägg från: Tant Pruselius |Visa alla inlägg
  • Tant Pruselius

Bugaboo-tråd nr 21

Joddan -då måste du ju nästan ha en lime oxå bara för att. Önskar att det skulle komma lite roligare Swift färger....

• Tant Pruselius

Sjukhus mamman - så sant! Frk S- men jag trodde 07 va med vingmuttrar. Ska kanske sikta in mig på korrens(? Vart håller hon hus? Tar körkort ) och köpa till en liggdel till den... Men drömmen är ju en denim 07

• Tant Pruselius
    Fröken Småland skrev 2011-01-11 10:40:38 följande:
    Nu menar du Lokatts Tja, varför inte? Men jag tycker du skall köpa en denim om det är en sån du vill ha. Skit samma om den kostar några hundra mer, du måste ju trivas med vagnen

Det "nya" chassit kallades 07 för att det kom i slutet av 2007, så under det året såldes båda varianterna. Dessutom är folk lite anala med årsmodeller hit och dit, det har ju Bugaboo aldrig varit. En vagn är ju inte äldre än hur den har brukats. Så kollar man på begagnatmarknaden så finns det säkert "08:or" med det gamla chassit som stått kvar i butik och sålts långt efter att glidchassit kom. Med andra ord; glöm årsmodeller!
    allright, vingmutterchassi hit!
    Jag håller span på en i denim men det ekar tomt på begmarknaden
  • Tant Pruselius

HannaH74 - jag skulle betala mer för ett välbevarat m vingmuttrar... Efter att ha blivit uppläxad/lärd av frk s

• Tant Pruselius

Pixter- jag fick höra av försäljare på bugaboo att man endast ska hålla under snäppfästet och INTE fälla ut den till Max då det lät knäcks av... Men det behöver ju inte stämma... Vad vet jag?!

• Tant Pruselius
    rosenkind skrev 2011-01-11 20:38:02 följande:
    Elodie Blossom cherry är jättefin!
    Men jag ska ha en "pojkbugga"...det ser ni väl att det blir

Du är förstås jättenöjd med din Bee+, visst? Jag har velat så länge mellan Bee+, Cam och Swift men nu har jag bestämt mig
    det där blir kalas fint!
    Jag velar mellan cam eller frog...
    swift vill jag med ha, men inte förrän bebis är över året eftersom den bara är frånvänd (- enligt mig)

I Hjärta min/vår Bee+
Svar på tråden Bugaboo-tråd nr 21