Inlägg från: Tant Pruselius |Visa alla inlägg
  • Tant Pruselius

Bugaboo-tråd nr 21

Joddan skrev 2011-01-19 09:17:51 följande:
    Fast jag har pratat med säljaren flera gånger. På ena sidan av chassits bas den svarta delen så är något av så när man skjuter på styret så åker ena sidan "ned" mer på ena sidan...
    ja och då är det ju trasigt och borde stå så... borde ju då vara lättare att sälja klädslar, ram och tillbehör i stället? eller tänker jag fel?
  • Tant Pruselius
    straw2008 skrev 2011-01-19 08:03:55 följande:
    Vilken fär har åkpåsen som följer med ocean ?
    tror den är svart... fast jag kan ha fel. det är den ju i all black så den borde ju vara ocean, men inte sett den utan dem vagnarna jag har sett rulla på gatan har haft svarta påsar....
    Joddan skrev 2011-01-19 10:15:44 följande:
    Jo hon sa det till sist att hon skulle försöka sälja allt separat. Det här är andra gången hon lägger ut den... Men hon var jättetrevlig och ärlig så hon borde inte ha problem att sälja. Tyvärr är ju klädslarna inte så poppis kanske. 

nä jag fixar ju inte det där nikotingula fodret *ryser* kanske därför jag väljer bort grodan... och sedan vill jag ha höj/sänkbart styre...
  • Tant Pruselius

Men sweetheartno1 - alltså klädsel till bee+ inte till CAM/frog Ase - det är sant med klädseln, och en groda i denim är ju en riktig dröm! Men som sagt, nu prövar jag CAM och ser om inte det passar så hoppas jag att nif el du har ledsnat på era (och självklart att lindajo fått sin )

• Tant Pruselius
    MissR skrev 2011-01-19 17:58:01 följande:
    Åhhh idag fick jag hem en suflett jag vunnit på tradera=)

Kan man ha för mycke tillbehör till vagnen????
    Jag har redan, två sufletter, två sittdelar och två liggdelslock och har budat på en liggdel till.....

Och lillebror är inte ens född.....tror mannen snart flyttar ut=)
    svar - nej det kan man ej...
    vilken färg på suffla?
  • Tant Pruselius
    Fröken Småland skrev 2011-01-19 20:41:53 följande:
    Om man köper en komplett liggdel som dyker upp då och då på Blocket och Tradera så har man en galet billig vagn med fulla garantier.
    galet billig var väll att ta i...eller 7600 (+ några hundra till) är mkt pengar...tycker jag
  • Tant Pruselius
    annat82 skrev 2011-01-19 21:10:32 följande:
    Det är ju bra mycket billigare än att köpa en komplett vagn för 10250.
    Inte jättelångt ifrån att köpa en begagnad FAST man har ju full garanti om något skulle hända
    Och man kan ju då strunta i liggdelen om man inte behöver/vill ha den
    billigre än 10250 - ja
  • Tant Pruselius

Det må vara billigt för en ny bugga m garantier men faktum är att för mig är 7600kr mkt pengar, det var bara det jag syftade på... Jag är en beg köpare så vad kan man vänta sig ?! jag skulle få sådan fruktansvärd ångest vid första chassirepan eller liknande på en sproilans Ny vagn så det passar mig inte alls - köpte ny bee (till beg pris ) och det var det jobbigaste jag vart med om... Aldrig mer!!! Nu vill jag ju/ska ha CAM med gamlachassit så mina beg priser ligger ju inte så nära 7600.

• Tant Pruselius
    bohusbebis skrev 2011-01-20 14:40:37 följande:
    Har ingen erfarenhet från Bugga Sufflor men jag använde en gång Schablonfärg på en UJ-sufflett och det blev jättebra - "svampades" på. Har även sett i nån FL-tråd de som använt textilfärg från Panduro (ska vara för ljus färg om jag minns rätt, annars klumpade det sig). Sen "härda" med hårtork (eller om man skulle stryka på med en frottéhandduk under). Men det var ett tag sen jag läste det så jag ska inte svära på det....
    jag använde textilfärg från panduro på solblekt uj-klädsel blev kalas bra.... men som sagt det va ju ujkläder...
  • Tant Pruselius
    Fröken Småland skrev 2011-01-20 22:51:45 följande:
    Tant Prus: det var ju en Coco du färgade och den rosa delen är i bomull. Tror inte det funkar på nylon tyvärr.
    du har sådan koll du.... tur jag/vi har dig
Svar på tråden Bugaboo-tråd nr 21