• Senap

Bugaboo-tråd nr 21

Här håller vi Bugaboo-frälsta till! Vi kan allt om Bugaboo. {#lang_emotions_wink}

Bugaboos modeller:
    Cameleon - Huvudmodellen.
    Bee - ny uppgraderad modell kommer nu under våren.
    Gecko - har numera utgått ur sortimentet.
    Frog - har utgått men säljs i USA.

Information om vagnarna finns på Bugaboos hemsida:
    What you get - för info om vad som ingår.
    Välj land USA för att få info om Frog.

Info och jämförelsetabell finns i vår FAQ:
    Läs gärna vår egna FAQ innan du ställer frågor i tråden!

Bildtråd:
    Här visar vi upp våra Buggor - även pimpade.

Svammel-tråd:
    Inget svammel i den här tråden. Vill man svamla får man gärna komma hit!

~ ~ ~ OBS! ~ ~ ~
    Vi undanber oss frågor om begagnatpriser då det kan ses som annonsering av FL. Vårt stående råd är att kolla Blocket eller FLs köp & sälj.
    ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~

Välkomna! {#lang_emotions_smile}

Bugaboo rules!
  • Svar på tråden Bugaboo-tråd nr 21
  • AnPa

Gavagai: sitter smutsen på aluminiumet? Diskborste, diskmedel och scotch Bright (stavning?). Använd den gula sidan på svampen och gnugga på ;) Finns säkert någon i tråden som har tips på något supermedel (mammageno brukar rabbla en massa olika medel som jag knappt hört talas om :P).

• Fröken Småland
    Sjukhus Mamman skrev 2011-04-11 22:03:12 följande:
    mohaha! 
    jag ett rum tapetserad med dina inlägg och bilder

Har inte alla det? Drömmer
    thj skrev 2011-04-11 22:06:03 följande:
    Får jag med vara med i er klubb?
    "ler snällt" och vädjar!!
    PUSS
    Klart du är darling! Ansök här så släpper jag in dig på fem minuter.
    Duntoffla skrev 2011-04-11 22:20:56 följande:
    Någon som har pimp-tips? Jag har i nuläget hemma;

Brun varukorg
    Röd varukorg
    Sand varukorg

Brun sittdelsbas 
    Röd sittdelsbas
    Sand sittdelsbas

Brun sufflett
    Cerise sufflett
    Röd sommarsuflett

Cerise sittöverdrag
    Brun sittöverdrag 
    Busenkelt! Röd bas och rosa topp, toksnyggt!
  • linaenn
    Duntoffla: Jag röstar också för sand/rosa, det blir fräscht nu i vår. Och så kan du köra helrött i sommar!

Jag är också sugen på vårpimpning av buggan. Har haft helbrunt med orange åkpåse hela vintern och häromdagen slängde jag på den gröna PF Skurvysufletten bara för att få något nytt men det känns mer höstigt än vårigt tycker jag. Jag har utöver brunt och Skurvy bara offwhite topp och den tänkte jag spara till sommaren, så vad ska jag satsa på nu? Är sugen på nya äppelgröna sufletten eller klarblått.... Några andra förslag? Kanske får specialbeställa en egensygg suffla nånstans med eget vårigt tyg... Har dessvärre bara orange bugga åkpåse och svart alviåkpåse så det måste ju passa ihop med det med, jag är inte så mkt för smällkarameller... Och då är det svårt förstås med andra färger, behöver en till åkpåse med andra ord.
    * August 100217 * www.i-fokus.se/blogg *
  • AnPa

linaenn: oj åkpåsen har vi inte använt på några veckor, kanske beror på var man bor iofs. Brun bas med offwhite är skitsnyggt tycker jag! Men som någon skrev tidigare i tråden (sjukhusmamman?) så är brun bas och rosa top fint! Annars tycker jag att brun bas är rätt svårmatchad, orange och gult är fint till men jag tycker inte att kalla färger passar så bra till (som blå och grön).

• Tant Pruselius

Röstar för samma som frk S - röd bas och rosa on top tok fint. Inte så förtjust i sand * duckar för ruttna tomater* och brunt känns rätt höstigt... Men rött l love !!!

• linaenn
    AnPa skrev 2011-04-12 08:11:07 följande:
    linaenn: oj åkpåsen har vi inte använt på några veckor, kanske beror på var man bor iofs. Brun bas med offwhite är skitsnyggt tycker jag! Men som någon skrev tidigare i tråden (sjukhusmamman?) så är brun bas och rosa top fint! Annars tycker jag att brun bas är rätt svårmatchad, orange och gult är fint till men jag tycker inte att kalla färger passar så bra till (som blå och grön).
    ja, vi bor uppe i umeå och kör åkpåse fortfarande. är inte så jättevarmt ännu även om vi börjat ha plusgrader sedan ett par veckor tillbaks. jag gillar ju egentligen inte blått så jättemycket men just den klarblåa tycker jag är fin men har inte testat matcha den mot brunt i verkligheten. sen gillar ju jag gult-brunt-orange-retroskalan jättemycket. kanske skulle satsa på en hemmasydd suffla i passande färgskala... vilka dilemman.
    * August 100217 * www.i-fokus.se/blogg *
  • Joddan

Undrar om de finns några limited bees kvar i juni??? Så fort skatteåterbäringen kommer så ska jag ha en ny bee. Och den här gången får den aldrig flytta!!!