• Senap

Bugaboo-tråd nr 21

Här håller vi Bugaboo-frälsta till! Vi kan allt om Bugaboo. {#lang_emotions_wink}

Bugaboos modeller:
    Cameleon - Huvudmodellen.
    Bee - ny uppgraderad modell kommer nu under våren.
    Gecko - har numera utgått ur sortimentet.
    Frog - har utgått men säljs i USA.

Information om vagnarna finns på Bugaboos hemsida:
    What you get - för info om vad som ingår.
    Välj land USA för att få info om Frog.

Info och jämförelsetabell finns i vår FAQ:
    Läs gärna vår egna FAQ innan du ställer frågor i tråden!

Bildtråd:
    Här visar vi upp våra Buggor - även pimpade.

Svammel-tråd:
    Inget svammel i den här tråden. Vill man svamla får man gärna komma hit!

~ ~ ~ OBS! ~ ~ ~
    Vi undanber oss frågor om begagnatpriser då det kan ses som annonsering av FL. Vårt stående råd är att kolla Blocket eller FLs köp & sälj.
    ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~

Välkomna! {#lang_emotions_smile}

Bugaboo rules!
  • Svar på tråden Bugaboo-tråd nr 21
  • mammageno

Oj bee+ lätt! Jag har haft båda o vet för min egna del. Om du ändå behöver en vintervagn så absolut!!

• mammageno

Måste du ga en ny bee+ då? Köp en nästan ny och beställ till sufflett?

• mammageno

Oj blanda ihop er, det finns ju en annons om byte, ta det lätt !

• mammageno

Hade jag haft en Swift hade jag bytt mot den nya 2011 på blocket!! Lätt!

• bohusbebis

Nu har jag hittat ett ställe som säljer de nya suffletterna till Bee+ för 500+85 kr i frakt.... Kan man ju passa på att beställa lite mer isf, så att frakten liksom jämnar ut sig.... Men de har inga rosa    Vilket dock begränsar min beslutsångest... skulle man kanske våga sig på lite Plommon med en rosa marimekkodyna...? Kankse är snyggt med röd dyna till lila suffla åxå... Måste åka förbi tygaffärn åxå tror jag....
    På tal om det Tant Prus, paket på G....

• Joddan

I höst spelar det inte så stor roll om de är 09 eller 10 på swiften. Vill byta ändå från chili till flint.
    Tror jag kommer tjäna någon tusenlapp på det i slutändan. Dessutom gillar jag bara swift på vintern och älskar bee/bee+ på vår/sommar...
    Tror jag kör på det! Annars måste jag väbta in skatten på att köpa been...

• bohusbebis
    bohusbebis skrev 2011-04-15 12:38:16 följande:
    Nu har jag hittat ett ställe som säljer de nya suffletterna till Bee+ för 500+85 kr i frakt.... Kan man ju passa på att beställa lite mer isf, så att frakten liksom jämnar ut sig.... Men de har inga rosa    Vilket dock begränsar min beslutsångest... skulle man kanske våga sig på lite Plommon med en rosa marimekkodyna...? Kankse är snyggt med röd dyna till lila suffla åxå... Måste åka förbi tygaffärn åxå tror jag....
    På tal om det Tant Prus, paket på G....
    60 kr i frakt blev det... 560 kr för nya. En Plommonlila.... Ska jag......?
  • mammageno

Ååå snälla gör så!! Joddan har första paxen! Smart! Och roligt då du ville ha en bee, tänk vad det blir bra i bland?
    Jag skulle kolla på bee åt dig så såg jag den med bytet som du redan sett!

• bohusbebis
    bohusbebis skrev 2011-04-15 12:47:49 följande:
    60 kr i frakt blev det... 560 kr för nya. En Plommonlila.... Ska jag......?
    Eftersom ingen argumenterade emot så.... hoppsan! Den sista lila de hade hamnade i varukorgen... Den rosa skulle inte komma hem förrän i slutet av maj.... dit alltså....