• Senap

Bugaboo-tråd nr 21

Här håller vi Bugaboo-frälsta till! Vi kan allt om Bugaboo. {#lang_emotions_wink}

Bugaboos modeller:
    Cameleon - Huvudmodellen.
    Bee - ny uppgraderad modell kommer nu under våren.
    Gecko - har numera utgått ur sortimentet.
    Frog - har utgått men säljs i USA.

Information om vagnarna finns på Bugaboos hemsida:
    What you get - för info om vad som ingår.
    Välj land USA för att få info om Frog.

Info och jämförelsetabell finns i vår FAQ:
    Läs gärna vår egna FAQ innan du ställer frågor i tråden!

Bildtråd:
    Här visar vi upp våra Buggor - även pimpade.

Svammel-tråd:
    Inget svammel i den här tråden. Vill man svamla får man gärna komma hit!

~ ~ ~ OBS! ~ ~ ~
    Vi undanber oss frågor om begagnatpriser då det kan ses som annonsering av FL. Vårt stående råd är att kolla Blocket eller FLs köp & sälj.
    ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~

Välkomna! {#lang_emotions_smile}

Bugaboo rules!
  • Svar på tråden Bugaboo-tråd nr 21
  • mammageno

Och eftersom jag kom på idéen borde jag få en röd sittdel o rosa toppset I gåva eller huuur!!! hahahHAHA

• gavagai
    mammageno skrev 2011-04-15 10:05:11 följande:

lite färg iaf och golvet är ju inte fegt...
    Härligt golv! och vagnar förstås.
  • mammageno

Ja jag fick ju delar från Holland som min man överraskade mig med!! Så nu har jag byggt en helt ny classic!
    Den andre skall min syster få köpa billigt! Vi hade tänkt göra så rolös vi insåg hur dyrt det var och att det inte skulle löna sig men min man jobbar ju i Holland ibland och jag tyckte han kunde köpa där, men han sa sist att det var lika dyrt och de hade inte inne osv plus att han låssades ha beställt hjul åt mig i från vår barnvagnsbutik men det var en vit lögn för han hade beställt till butiken i Holland och fick hjälp att pruta Lite av sin kollega så nu när han for dit igen hämtade han upp sakerna!! Gulligt !! Han kom hem sent närmare 12 tror jag och fick en glad fru! Men jag satte i hop allt mitt i natten!! Kunde inte hålla mig, hjulen GLÄÄNSERRR...(myprescious..)

• Insomnie
    mammageno skrev 2011-04-15 10:21:32 följande:
    Och eftersom jag kom på idéen borde jag få en röd sittdel o rosa toppset I gåva eller huuur!!! hahahHAHA
    Alla borde kunna få en liiiiten present kan man tycka... jag kan ta ett rosa eller ett offwhite topset
  • galojj

Någon som har lyckats krympa sittbasen till era camar?
    alltså, min ena cameleons sittdel är så konstig, känns som själva sittdelen(där plattan och skumgummibiten finns) är för liten...den åker lixom upp när det inte sitter något barn i vagnen. sen når den inte ända fram till ryggstödet heller:-S
    Vet inte om det varit så helatiden, eller om det blev så när jag tvättade? kastade lixom in den i maskinen det första jag gjorde...den andra sittdelen är ju oxå tvättad, typ samtidigt, och den funkar ju som den ska...så det är nog inte så att ajg lyckats tvätta för varmt eller så!

hoppasn ågon förstår min urusla beskrivning:-P

• Sweetheartno1

När man tvättat klädseln sätter man på den direkt när man tar ut den så den "formar" sig efter ramen och bågarna ? Så gjorde vi iallafall på emmaljungorna !

• bohusbebis
    mammageno skrev 2011-04-15 10:31:24 följande:
    Han kom hem sent närmare 12 tror jag och fick en glad fru! Men jag satte i hop allt mitt i natten!! Kunde inte hålla mig, hjulen GLÄÄNSERRR...(myprescious..)
    Det var kanske inte den effekten han hade tänkt sig när han kom hem med presenter på nattkröken
  • galojj
    Sweetheartno1 skrev 2011-04-15 10:48:28 följande:
    När man tvättat klädseln sätter man på den direkt när man tar ut den så den "formar" sig efter ramen och bågarna ? Så gjorde vi iallafall på emmaljungorna !
    ja, kanske ska prova tvätta om den och prova...men, hur ska man få in skumgummit när den är nytvättad?:-S för det är ju bara själva den delen som känns för liten lixom...resten av sitsen känns ju bra, och är inga problem att sätta fast på ramen! det är ju själva sittplattan som står uppåt:-S
    den andra sittdelen tvättade jag och torkade på samma sätt, och den har inga problem...