Inlägg från: Kajsan |Visa alla inlägg
  • Kajsan

Bugaboo-tråd nr 21

lissats skrev 2010-12-23 13:49:31 följande:
    Det var lite det jag syftade på. Eftersom det var någon här som hade anmält dem på blocket så undrade jag. Och om det är stöldgods så har man väl inte alla tillbehör till? Jag vet inte jag. 
    Jag är själv ute efter att "uppdatera" med en ny bugga och kommer då inte sälja min första innan jag fått hem den nya ;) Därför jag mailade dom. Det som var skumt var att dom först köpt egen vagn för att sen få en av släkten.  Sen var det så att båda i familjen hade samma "problem". Dvs, båda köpt egen och båda fick sen en extra. Det borde man väl fråga som släkting innan man ger bort en sådan dyr present? Tänker jag fel? :) 

Det finns massor med anledningar till att ha flera vagnar , och jag tror inte att säljaren är helt ärlig i sitt svar där, men självklart behöver det inte vara nåt konstigt ändå.
    Jo just det!
  • Kajsan
    thj skrev 2011-01-02 23:39:01 följande:
    Hihi kommer så mycket kul under 2011 att jag starkt överväger att skvallra så jag har några att bolla med här
    Kramen
    Du kan ju alltid bolla med mig, utan att skvallra
    Jo just det!
  • Kajsan
    Katjan skrev 2011-01-06 23:07:14 följande:
    Swenglish- skydden går att beställa via Bugaboos återförsäljare. Nk o bonti finns ju b.la. Om jag inte minns helt fel så hade bonti en kille på deras verkstad som kunde laga Bugaboo chassin... de äldre iaf. Du kan ju testa o ringa dit med eller rulla in med vagnen.
    Bonti har ivarjefall såna där överdrag
    Jo just det!
  • Kajsan
    The75 skrev 2011-01-08 07:55:20 följande:
    Hej
    Vet ni om man kan köpa en ny liggdel separat? Jag köpte en begagnad cameleon men bara med sittdelen när jag fick min dotter 07 och nu väntar vi tillökning och jag har ju allt man behöver förutom liggdelen då vi till en början hade en annan vagn och jag skulle gärna vilja ha en ny liggdel
    Tack på förhand :0)
    Liggdelar finns löst hos alla som säljer Bugaboo, och har de inte inne så beställs det.
    Tänk dock på att det är madrassen som kostar.
    Nu är madrassen ruskigt bra, men vill du spara pengar så köper du allt utom madrass och använder en annan.
    Jo just det!
  • Kajsan
    rosenkind skrev 2011-01-09 17:16:18 följande:
    Hur är det, kommer det vara stor skillnad mellan Bee+ 2010 och 2011? Såg att de säljer ut 2010 förmånligt på babytrader...
    Bugaboo har aldrig årsmodeller.
    Jo just det!
  • Kajsan
    Sjukhus Mamman skrev 2011-01-12 19:04:20 följande:
    ah se där, men med tanke på att vi inte ens vet vad det är för vagn. för de skulle ju lika gärna kunna vara en gammal frog som står och skräpar på hennes vind med tanke på färgen på både vagn och åkpåse så... känns de mest logiskt. och då känns ju 2000 helt rimligt
    Nänä, en Bugaboo kan aldrig "stå och skräpa"
    Jo just det!
  • Kajsan
    Sjukhus Mamman skrev 2011-01-12 19:38:19 följande:
    nä jag vet! men vem tusan ställer en på vinden *gråååååter* tur de inte e på din vind för då hade fodret verkligen blivit piss gult
    Hahaha! Ja verkligen
    Jo just det!
  • Kajsan
    Fröken Småland skrev 2011-01-13 20:50:27 följande:
    Jomen sitsen består av två delar, plastskål och tyg. Det är tyget som kostar 600 kr.
    Fast då gäller det att åf har det hemma, ska de beställa in det så måste de köpa hela sitsen numera, och det blir dyrare.
    Jo just det!
  • Kajsan
    straw2008 skrev 2011-01-14 10:47:07 följande:
    Denim ska väl inte gå att köpa vid sidan om? Går det så skrik högt, jag är först med att köpa :0)
    Nej. det går inte, och även om det _hade_ gått så skulle man inte kunna köpa bara tyget, som sagt
    Jo just det!
  • Kajsan
    thj skrev 2011-01-14 23:53:27 följande:
    Det vet man aldrig
    kram
    Jo, men som jag skrev. Om en ÅF har det hemma , vilket de oftast kanske har så går det bra.
    Men om de måste beställa från Bugaboo så säljs det inte längre på det sättet  , oavsett färg
    Jo just det!
Svar på tråden Bugaboo-tråd nr 21