Greta1 skrev 2010-07-28 14:47:39 följande:
Hej!
Hoppas det är ok om jag hoppar in här med några frågor? Ni verkar ha full koll på det här

Har precis förstått att det kan vara några månaders väntetid på barnvagnar och då det verkar vara en riktig djungel så tänkte vi försöka börja reka av det hela litegrann.
Bugaboon ser man ju mycket inne i stan (bor i Stockholm) och den ser ju onekligen väldigt fin och smidig ut. Jag älskar dock att gå promenader i skog och mark också. Är det då modellen Cameleon som gäller? Kan man få lite för- och nackdelar kring den? (för några nackdelar finns väl...eller?)
Antar att några av er tittade runt på barnvagnar innan ni slog till. Brio Go verkar ju också vara en fin vagn med liknande funktioner som Cameleon, har någon några kommentarer/jämförelser mellan Cameleon och Brio Go som man kan ta med sig?
Jag gillar verkligen funktionen att man kan fästa bilbarnstolen i chassit på båda barnvagnarna som jag har nämnt. Vet ni några fler barnvagnar som har den funktionen? Har inte hittat ngn mer än (även om jag nu precis börjat reka).
Stort tack!
Bästa hälsningar
Greta
Brio Go kan du inte byta hjul på, de har de små hjulen jämt, och det är inte så jättebra i skog och mark eller en ruskig vinter.
Sen har Bugaboo typ 1000 fler funktioner som inte Brio Go har,
Men det hinner jag inte med att skriva nu.
Gå in i en butik som har båda och be personalen visa på skillnaderna.