JessiWill skrev 2012-01-10 17:39:58 följande:
Nej fast står det att de kan allt om Donkeyn och att man där skall kunna ställa frågor så hade det ju vart roligt att få ett svar, om inte annat skulle man ju isf kunna skriva de vanligaste frågorna i TS

Självklart ska man kunna få svar, och jag svarar i den tråden flera gånger i veckan. Men du ställde en fråga och väntade bara ett dygn innan du tyckte att vi var sega med att svara. Och bara 12 timmar innan du ställde din fråga så var det två stycken som skrivit om varifrån de beställt och hur mycket det hade kostat dem, samt hur de hade gjort. Att bläddra max tre sidor bakåt (bara 1 sida bakåt när du först ställde din fråga) tycker jag inte är så mycket begärt, men jag har full förståelse för att man inte orkar läsa bakåt i hela tråden.
Det går inte att skriva in i TS hur mycket vagnen kostar och varifrån man kan beställa den, för priserna ändras hela tiden beroende på reor, valutakurser och andra faktorer. Skriver jag in i TS att den kostar 11800 kr från Pramworld så är ju det en siffra som kan vara helt inaktuellt bara en månad senare, och det går ju inte att radera i TS.
Och ett tips! Överst i tråden finns en grå menyrad, där står det "sök i tråden", den kan man använda sig av om man vet ett bra sökord för det man letar efter.
Sen vad gäller att importera en vagn så känns det inte så galet alls, Bugaboos garanti är internationell så vid ev. problem med vagnen är det bara att maila eller ringa dem och så får man snabb hjälp och är det något som måste reklameras så kommer det med bud hem till dörren.