• spigg

Bugaboo-tråd nr 21

telgebo skrev 2011-08-28 20:04:27 följande:
    Tack för svar. Har tyvärr ingen fleece overall utan manchester overall från PoP den bruna.

-20 grader så vill jag nog inte gå ut ha ha jag är riktig frysfia fast inte nu som gravid då jag är varm som en bastu för jämnan och aldrig fryser.

Okej så örngott ska man ha, tack !
    Ja förlåt, jag tänkte skriva manchesteroverall. Det kommer nog bli jättebra, det är vad min dotter hade vid -20 den här vintern. Hade GÄRNA stannat inne med henne men storebror skulle ju till och från förskolan oavsett väderlek.

Ja en tunn kunde kan man väl ha sen också men det kommer bara bli knöligt när bebis ligger i åkpåse med overall på. Sen framåt våren blir kudde perfekt!
  • spigg
    telgebo skrev 2011-08-28 21:31:06 följande:
    Okej tack tack så mycket, jag känner mig helt novis.

Framåt våren så tror jag nog att bebis vill sitta i sittdelen, blir ju 6 månader i april.
    Jag har kudde i sittdelen både på min Cam och min Donkey! Mysigt ju!
  • spigg
    telgebo skrev 2011-08-28 22:12:08 följande:
    Hur håller du kudden uppe då?
    Annan84 skrev 2011-08-28 21:35:40 följande:
    Telgebo: då har du en gammal om den är utan snodd. Den med Snodden verkade komma 2010 typ. Men då är den till vänster i min länk troligen en ännu nyare modell som kommit nu 2011 samtidigt som donkeyn. Men det konstiga är att den är billigare än den till höger som troligen är äldre! O de beskriver dem annorlunda i texten. Jag undrar vad skillnaden är! Känns som ngt eftersom den är billigare.... Ni som har Donkey, har ni den???
    Bebisens huvud? Alltså min tjej är snart 8 månader så jag har henne i helt liggande eller tillbakalutat läge 90% av tiden hon är i vagnen. När hon sitter helt rakt tar jag bort kudden.
  • spigg
    mini75 skrev 2011-08-29 14:09:56 följande:
    Spigg; viken fin suflett du har på din bugga :)! Cool!
    Tack! Jag gillar den jättemycket också!
  • spigg
    Mamma Tes skrev 2011-08-31 18:54:59 följande:
    Donkeyn är grym!
    +1 på den! Jag älskar min Åsna!
  • spigg
    Tibell skrev 2011-09-03 18:26:22 följande:
    Fast på min är det 4 hack =0
    Min tjej är ju så himla liten och väger bara strax över 9 kg..så hon borde ju ha sitt på andra eller tredje då? Bara den att det sitter som berget..

Kollade sidan nu. Men är priset som står där för 1 däck eller för 2 ?? 699 kostade vanliga. Jag hoppar nog vinterhjul om jag inte hittar begagnade. Vi har en emmaljunga scooter som får vikariera om det blir för mycket snö =)
    Du ska räkna med packning i varukorgen också. Jag har min Cam på tredje hacket, dottern väger ca 10 kg och jag har en del packning med. Så den är inställd på 10-15 kg alltså.
  • spigg
    Tibell skrev 2011-09-03 18:38:47 följande:
    Från vilket håll ska man räkna från då? Nu står dem rätt upp..är det rätt då??
    Längst in är 0-5 kg!
  • spigg
    Tibell skrev 2011-09-03 19:41:01 följande:
    Hmmm. Känner att jag inte fattar :( kan ingen ta en bild på hur det ska de ut ? Vilken inställning som är 10-15 kg?

Såg nu att ena däcket sitter helt löst på fästet.. Det går alltså rucka från sida till sida.
    Så nu måste jag beställa nya .. Osis ;)
    ( gubben tyckte vi skulle vänta tills senare )
    Tredje hacket räknat inifrån är 10-15 kg, iaf har jag fått det förklarat så för mig.
  • spigg
    Tibell skrev 2011-09-03 20:01:15 följande:

Såhär ser mina ut..är de fel då?
    Ser ut som att de är längst ut? Flytta in ett hack!
Svar på tråden Bugaboo-tråd nr 21