Inlägg från: Stargirl |Visa alla inlägg
  • Stargirl

Bugaboo-tråd nr 21

passau skrev 2010-04-10 07:56:28 följande:
    Har inte skrivit så mkt här, men jag har lyckats göra reklam Maken, M och buggan är i GP idag
    Hämtade precis en GP på tåget där jag sitter på väg till sthlm....
    ♪♫?*¨*?.¸¸♥ ¸¸.?*¨*?♫♪ www.minmolly.se ♪♫?*¨*?.¸¸♥ ¸¸.?*¨*?♫♪
  • Stargirl
    MiniM3 skrev 2010-04-10 11:13:03 följande:
    Skulle precis beställa en iphone hållare från bonti till buggan .. Men dom skulle ha 125 kr i frakt .. helt sjukt ju :O
    OJ....den kostar väl typ 22 kr att skicka
    Kolla med Kidzshop.
  • Stargirl
    Fröken Småland skrev 2010-04-10 11:36:06 följande:
    Stinamaria: jag var på mässan igår. Det var väl helt ok men de gav inga goodiebags i år, det tycker jag var snålt. Gratis nappar delade de ut, och Huggies gav en liten påse med bl.a. en barnbok. Annars var nog det mest spännande att få klämma på nya Bee. SJÄLVKLART följde det med en hem
  • Stargirl
    Sevilla skrev 2010-04-10 19:56:16 följande:
    Om man ska köpa en cam i butik i Stockholm, vad har de för leveranstider? Bebis är beräknad till slutet av juli - kanske börjar bli dags att beställa vagn?? Vet att det går snabbt via nätet men nu har jag fått för mig att det känns bra att ha en fysisk butik att gå till om det skulle va nåt krångel, när man nu ändå bor nära
    Jag gillar oxå fysiska butiker Det brukar vara ngn veckas leverans men de stora butikerna kan ju ha på lager men kanske inte i just den färgen du vill ha. Jag skulle boka senast i maj om du ska ha bebis i Juli.
  • Stargirl
    Sevilla skrev 2010-04-11 10:13:43 följande:
    Låter som att det snart är dags att klämma i nån affär och bestämma sig då Brun-brun med offwite sommarsufflett lät inte så dumt... Det bästa med att inte använda nätbutik är kanske just att jag är TVUNGEN att köpa den nu lite tidigare  
    Jag tycker du ska ut och klämma och känna omedelbums! Brun/brun med en offwhite sommarsuffla och ett offwhite parasoll mums.
  • Stargirl
    Glenda Glad skrev 2010-04-12 10:53:04 följande:
    HejVi åker till London om 2 veckor och jag har en son på 16 månader. Vi har en Cameleon och jag funderar på att ta med den. Problemet är att jag har ingen transportväska och jag undrar om man ska våga sig på att bara plasta in den och skicka den som den är? Vad tror ni?Alternativet är att köpa en sulky av annan sort, här hemma eller på plats i London, men jag saknar liggläget för han sover runt 2 timmar dagtid och det är ju lite meckigt att alltid behöva ta sig hem till hotellet då.vi vill gärna ta oss runt med tunnelbana eller buss så det måste ju vara smidigt. Behöver er kloka råd!
    Köp en Bugaboo Bee på plats Finns mothercare och Harrods mitt i stan
  • Stargirl
    MiniM3 skrev 2010-04-15 09:22:19 följande:
    Älskar min nya bee plus med iphone hållare ;D Bee plus slår den andra med hästlängder tycker jag.. Nykär 
    Ååååh...har du Iphone hållaren oxå.....Jag gillar oxå den nya Bee bättre än den gamla.
  • Stargirl
    straw2008 skrev 2010-04-15 10:04:35 följande:
    WIIIE !! Vad är det du främst gillar ? VI har gamla till vår nyföddadottern o denälskar jag verkligen! Ska till miami om ett par månader o undrar om man kanhitta en billigare bee plus än vad den kostar i sverige....
    Alltså jag var inte missnöjd med den gamla. Men nu när man jämför så är den nya bättre.
    Båda är lika sköna att köra men då den nya har höjbar rygg så får dottern platts bättre, sittdelen är bredare så dottern har mycket plats kvar och sen så gillar jag att handtaget har hack ist för steglöst som de gamla har.
    Sen är det säkert oxå nyhetens behag......dottern åker dock sällan vagn numer men jag tror det blir mer till sommaren.
  • Stargirl
    Onyxia skrev 2010-04-15 18:42:13 följande:
    Någon som har tips på var man kan få tag på ny sufflett till den gamla Bugaboo Bee? Gärna svart eller blå och ännu hellre i butik i Skåne (Bor i Malmö). Även solsuffletten är av intresse.
    Kolla med Villa Magnolia som ligger i Malmö. Eller testa webshoppar som kidzshop.se eller kopbarnvagn.se alt toddler.se
  • Stargirl
    Delira skrev 2010-04-16 09:44:46 följande:
    En fråga från en bugaboo-nybörjare:Har köpt en begagnad bugaboo och har tänkt fräscha till den och göra en liten service- och tvättgenomgång. Vad behöver jag göra? T.ex. med hjulen - ska de tvättas och oljas? Vilka textilier kan jag tvätta i maskin? Tacksam för tips.
    Alla tyger kan tvättas i maskin. 30 grader i ett fintvättsprogram utan sköljmedel.
    Ställ chassit i duschen och spola av med ljummet vatten. Sen kan du spraya lite siliconspray lr liknande där bakjulen sitter.
Svar på tråden Bugaboo-tråd nr 21