Ellisizza skrev 2010-04-20 10:10:20 följande:
Precis så känner jag med. Jag trodde inte heller att det skulle vara en terrängvagn men samtidigt trodde jag att det skulle gå bra att köra på en jämn och fin grusväg. Är jättenöjd med att den tar så lite plats och att den är enkel att hantera men fjädringen borde faktiskt vara bättre även om det är en
sulky.Om din vagn skramlar och låter och allmänt beter sig som min så är det nog inget fel på vagnen utan den är väl bara så. Lite surt faktiskt. Ångrar att jag köpte den. Är så himla nöjd med min cameleon och om det inte var för att jag behöver en resevagn nu när vi ska bort så hade jag sålt min bee.
Jag kan inte känna igen mig alls i det du skriver. Vi har kört Bee sedan 2007 och har aldrig upplevt problem. Min Bee skramlar ingenting, inte som jag tänkt på. Jag har aldrig varit så nöjd över en sulky som jag är över min Bee. Vi har rest överallt med den och kört den på alla möjliga underlag. Stora bumliga kullerstenar och sandstrand är knepigt. Annars funkar den finemang. Jag märker definitivt av att det är fjädring på vagnen. Hade en Hauck paraplysulky innan och den var stenhård till skillnad från Bee. Men alla upplever ju saker olika.