Inlägg från: Bellbox |Visa alla inlägg
  • Bellbox

Bugaboo-tråd nr 21

Sjukhus Mamman skrev 2010-12-10 22:39:53 följande:
    bugaboo.com kan du hitta återförsäljare ring annars på.nån.blocket annons och åk å kika på den
    ja "schysst" att uppta någons tid som vill SÄLJA bara för att man vill "titta"
    -vill man köpa är det ju en sak men annars tycker jag faktsikt inte man ska "leka" med andra människors tid faktiskt...
    (¯`°?.¸ ღ ♥ ღ Stumpan ♀ 08 & Lill-Stumpen ♂ 10 ღ ♥ ღ .?°´¯)
  • Bellbox
    Sjukhus Mamman skrev 2010-12-10 23:25:54 följande:
    Jag menade så klart inte att man skulle låtsas vara köpsugen! Utan mer fråga om man fick. Om jag bodde där det inte fanns en ÅF hade iaf jsg tyckt att de va ok att man kom.och kikade kanske inte 100 Pers men.nån
    ja frågar man är det ju en bra idé Skrattande
  • Bellbox
    Sjukhus Mamman skrev 2010-12-11 14:08:20 följande:
    Jag har aldrig åkt buss som har trappa själv. När jag ska åka buss själv kollar jag upp med sl vilka turer som är handikapsanspassade och planerar efter det. Som tur är är det väldigt sällan vi har bussar med trappa
    vad bra
  • Bellbox

skönt med lokaltrafik som går riktigt ofta då

• Bellbox
    zasata skrev 2010-12-11 21:39:53 följande:
    Det problmet har jag med haft tyvärr på min Frog, när jag gick för trottaren TRE ggr, trodde jag satt fast den dåligt fört. :(
    Har haft problem emd ALLA mina bugbaoo... skit vagnar egentligen..
    håller inte med om skitvagn... men tur vi har olika erfarenhet då
  • Bellbox
    Nils K Pyssling skrev 2010-12-12 19:42:17 följande:
    Ang vad Stargirl skrev... "Förresten det där med Fruugo, dont get your hopes up....jag vet mer än jag får skriva här. Men mitt tips är att inte hoppas på för mycket....."

Enligt spårningsreferensen jag fick i mailet så har besällningen passerat terminal i Malmö idag, men vi får väl se, det kanske är ett tomt paket som kommer....Förvånad
    Nej då. den kommer säkert
    jag gissar på att det snarare handlar om deras framtida status som ÅF, pålitlighet, tillgång till vagnar eller annat... men Stargirl brukar ha rätt i det mesta så man ska nog dra öronen åt sig...
  • Bellbox
    Kajsan skrev 2010-12-13 14:36:34 följande:
    Oj, jag har kommit på att jag är i DESPERAT behov av en Bugabooåkpåse! Är hemma med lilltrollet som är sjuk, och det funkar ju inte att inte ha en åkpåse när jag ska gå ut med henne och hon ligger där med feber!
    Ska du köpa ny då eller? Finns ju massa fina färger nu *drömmer mig bort*

Kan man fortfarande sälja sin åkpåse nu i december/januari (på tal om att behöva/behöva bli av med?)
    vad tror ni?
    det är en grå i kanonskick så borde man sälja på Blocket eller Tradera? (har en annan åkpåse nu & har ingen plats hemma ändå...)
  • Bellbox
    MissEllie skrev 2010-12-13 14:51:05 följande:
    Hej tjejer,

När har ni bytt från liggdelen till sittdelen? 
    ca 4 månader (i "tippat" läge) och med mjukt fårskinn under har det funkat jättebra... (för mig iaf)
  • Bellbox

men tror ni, med er erfarenhet (puffar för frågan) att man kan sälja en åkpåse original i december eller januari?
    Borde väl gå med tanke på att det kommer vara kallt många månader... (skulle kanske sålt den i oktober egentligen...)

• Bellbox
    MamaPapa skrev 2010-12-13 20:23:35 följande:
    Hej - hoppas det här är rätt tråd nu...

Jag har några frågor till er som har erfarenhet av en Bugaboo:

1. Tycker det ser ut som att barnet kommer rätt lågt ner - alltså nära marken/långt från föräldern jämfört med en del andra vagnar. Är det någon som tyckt det varit jobbigt?

2. Hur fungerar den i snö och ute på landsvägar etc

3. Hur är det med varukorg - vissa bilder ser jag en på, andra inte. Är det tillval? Och är den bra?

Med risk att låta som "vi i 5:an"
    "På a svarar jag: nej (inte lågt; min man är 2m ')
    på b) svarar jag: ja den funkar men det finns terränghjul som är större framtill att köpa
    & på c svarar jag: ja det ingår & den är kanon! Rymmer massor men är lite svår att nå under perioden man har liggdel...men den perioden är kort!
Svar på tråden Bugaboo-tråd nr 21