Inlägg från: Bellbox |Visa alla inlägg
  • Bellbox

Bugaboo-tråd nr 21

JohannaL skrev 2010-12-13 21:54:14 följande:
    ni som har koll här inne
    e denna nått att ha? är eventuellt ett byte mot min pt.
    kan ej se... kan du bifoga igen?
    (¯`°?.¸ ღ ♥ ღ Stumpan ♀ 08 & Lill-Stumpen ♂ 10 ღ ♥ ღ .?°´¯)
  • Bellbox
    Liten Mjau skrev 2010-12-14 15:42:30 följande:
    Vet nog ingen bugga som inte rostat på framhjulen. Sen kanske det beror på att jag bor på västkusten och här är så funktigt.
    MIN har då inte rostat det minsta (bor också på västkusten)
  • Bellbox
    Liten Mjau skrev 2010-12-14 17:03:10 följande:
    Hur gammal är den? Mina swirvelhjul är minst 3 år gamla och jag har kört den mycket när det regnar och snöar, och kanske inte varit bäst på att förvara den inomhus utan den har legat kvar med blöta däck i bilen *skäms lite nu*
     Fast sen så stör inte rosten mig då det inte påverkar funktionen. Den syns ju inte heller då den sitter undertill.
    ahhh då kanske det kommer med åldern då?
    Min är bara 1,5 år... har i.o.f inte legat kvar i bilen
    -men som du säger; det stör ju inte funktionen och det är ju så himla bra att man i allra värsta fall kan köpa nya (men när man kommer till det stadiet så är nog vagnen många år)
  • Bellbox
    Alisa skrev 2010-12-15 10:46:26 följande:
    Skulle det vara så att det hela tiden är i liggläge??? Isåfall känns den ju obrukbar  :-/
    Eller fullt sittläge hela tiden? Kan fungera för större barn som inte behöbver sova i vagnen?
    ja det låter inte så lockande om det är så... i så fall skulle jag aldrig rekomendera någon att köpa den om de inte fick den för några 100-lappar typ
  • Bellbox
    *chockad* jag hade väntat mig att du skulle svara henne "nej men vi kan väl fortfarande vara vänner" typ Drömmer
    Skål skål 6 Grattis till er stundande förlovning in Bugga-land
  • Bellbox

förlåt; det skulle inte vara 6 utan ett "&" (blev ju helt fel i sammanhanget) *pinsamt*

• Bellbox
    ÄrtaMärta skrev 2010-12-15 12:33:24 följande:
    Jag har nu haft min vagn ett tag och idag började den gnissla!
    Jag har för typ en vecka sen bytt till vinterhjul då de små hjulen ej kunde användas då de fastnade i modden,
    Jag måste erkänna att vagnen känns väääldigt plastig och tycker det är pinsamt att den gnisslar och har sig med tanke på att man trodde ju att buggan skulle vara en kvalitèsvagn jämfört med andra.
    Måste nog erkänna att min gamla emmaljunga var tusen ggr bättre än buggan!
    Hoppas vagnen övertygar mig om att jag har fel när vintern passerat, annars kommer den säjas garanterat!
    Tråkigt att du fått ett måndagsexemplar
  • Bellbox
    Alisa skrev 2010-12-15 13:16:47 följande:
    Måste man ha en Donkey om ett eventuellt syskon kommer? Dottern kommer att vara dryga tre år, men det kan nog vara skönt för henne att ha en möjlighet att få sitta längre promenader, men ändå har man möjlighet att slippa gå ute med en dubbelvagn med bebisen när inte dottern är med? *funderar efter ha sett supersyskonvagnen*

ps. syskonplanerna är bara planer ännu, men desjt gäller ju att vagnplaner ingår. Naturligtvis.
    själv hade jag tyckt det var på t ok för mkt pengar om jag hade en 3-åring!!
  • Bellbox
    Billabong skrev 2010-12-15 14:33:20 följande:
    Skulle inte köpa en syskonvagn alls om äldsta var 3 år...
    Men du kan satsa på tvillingar istället, där tror jag Donkey är perfekt!
    Mina egna tvillingar föddes tyvärr 2 år för tidigt...
    oj, då måste de varit små när de föddes

-nej men skämt åsido så hade man ju såklart velat ha en sån om det legat rätt i tiden
    (nu tänkte jag säga en fräckis ang att ligga rätt i tiden, men skippar det) Oskyldig
  • Bellbox
    straw2008 skrev 2010-12-15 15:02:51 följande:
    Det är väl inga pöastdetaljer som kan gnissla mot varandra? Var gnisslar det från? Jag tycker vagnen är superlyxig!! Att jämföra med en emmaljunga är ju som att jämföra guld o kattskit liksom.... :0)
    Håller med!
    "ALLA" andra har INTE gnisslande vagnar nej!
Svar på tråden Bugaboo-tråd nr 21