Inlägg från: straw2008 |Visa alla inlägg
  • straw2008

Bugaboo-tråd nr 21

Nja jag har oxå gjort rent mitt, varje gång jag tvättat vagnen faktiskt. Jag blöter det ordentligt med hett vatten o öote tvål o sköljer sen noga men det är ändå absoluuuut inte som nytt. Kör man vagnen varje dag i 4 år måste ju skummet bli slitet liksom (jag vill ha den känslan som är på nya styren, strävt liksom). Hur gör du rent?

Ett barn ska jag ha när jag blir stor med smala ben o mjuka skor....
  • straw2008

Haha jag har för skitiga händer :0)

• straw2008

Om någon undrade så har barnbutiken fått in ocean cam för 12500 kr

• straw2008

Det är en 100% pålitlig sida.

• straw2008

Ja de är visserligen bara en mellanhand men ingen har väl varit besviken på dom vad jag vet?

• straw2008

Ja tar du i handtaget o drar då clipsen är stängda ska den ju inte släppa om den glider fast clipsen är stängda är det ju givetvis en det är fel på. Men jag läste tidigare i tråden att om den börjar glida efter köp så KAN man alltid stoppa in en gummisnodd i clipset då kan den absolut inte glida.jag tror man kan få de allra nyaste chassit att glida om man tex drar den i trappor med 15kg barn i liksom....

• straw2008

Löser du ska köpa ett nytt de gamla är handen på hjärtat väldigt fula.

• straw2008

Nej men snälla inte går de sönder av att köra ner för trotoarer?? Däremot om du segt draaaaaar upp den för höga trotoarer så kam den ev gå sönder (men jag gjorde så att om jag var tvungen att dra den uppför kanter så knäppte jag upp clipsen, fällde ut handtaget på Max o drog sen då blir det ingen belastning på själva clipsmekaniken på detta sätt har vi gjort med både vår bee samt cam ett par år så de glider inte en millimeter.

• straw2008

Min man tycker oxå vagnar är skitkul o jag får köpa de jag vill :0)

• straw2008

det sägs ju att bara första ägaren har reklamationsrätt osv, hur kollar dom det?

Svar på tråden Bugaboo-tråd nr 21