Inlägg från: Katjan |Visa alla inlägg
  • Katjan

Bugaboo-tråd nr 21

Kajsan- Japp det är helt sant. Köper man en vagn som finns i lager o betalar kontant så frågar de aldrig efter namn.

• Katjan
    the baby skrev 2011-05-31 08:41:22 följande:
    Säg inte så.. jag ångrar mig redan lite. Blev lite snål, denimen var ju så klart dyrare, och jag lät sambon få sista ordet vad gäller färg. Han gillar inte alls denim lika mycket som jag. Och jag gillar verkligen den gula också! Glad
    Klart att ni ska vara nöjda. Det känns mycket bättre med en vagn som båda tycker om.
  • Katjan

Varför har vissa allblack vagnar röda bromsar som RED vagnen? Är det ännu en special edt?

• Katjan
    Joddan skrev 2011-06-06 22:42:36 följande:
    Hahahah! Det är farligt med den här tråden .
    Nä den ser faktiskt riktigt fin ut på bilderna. Hann ju inte maila och fråga om solblekning etc.
    Nu är frågan hur man ska ta sig till upplandsväsby . 2h kommunalt hahaha! Får fixa en bil tror ja
    Grattis! Du gjorde rätt i att köpa en vagn som du verkligen vill ha. Tror inte att du skulle nöja dig med en gecko.

Hör efter med säljaren om hon vill köra hem vagnen till dig.

Du såg att ramen var tejpad på ett ställe?
  • Katjan

Joddan- va kul att den inte är solblekt. Fattar inte varför hon har behövt tejpa för att hålla parasollet på plats. Har aldrig behövt göra det på min frog, eller någon utav vagnarna

• Katjan

Jag har några vänner som oxå har fått röda bromsar på sina allblack vagnar som de har köpt i butik... Frågade förut i tråden om det var ngn ny edt

• Katjan
    Fröken Småland skrev 2011-12-16 15:23:42 följande:
    Nej det går inte att beställa vad jag vet. Framför allt skall de ju sitta fastsydda i klädseln, jag reagerade faktiskt på att de saknades på bilden men tänkte att det kanske var ett sittdelsöverdrag på vagnen där man inte dragit igenom selbanden. Har aldrig sett förut att de saknats.
    På min frog kan man justera axelbanden i höjdled.. finns två hål, om jag inte minns helt fel.
  • Katjan
    mini75 skrev 2011-12-17 14:15:16 följande:
    Kan man justera höjden på alla frogaxelband? Min är från 05...
    Nej, det går tyvärr inte på alla. Min är köpt 09 i USA...  På de europeiska tror jag inte det går, inte på några utav de som jag har haft tidigare iaf.
  • Katjan
    22Maj2012 skrev 2011-12-26 05:12:03 följande:
    Asså jag är heelt lost! Skulle vilja ha all black & köpa till silver men den kan inte köpas separat.. :( vill ha båda haha..
    Jag har haft en all black och Nieman Marcus. Skulle lätt välja All Black om jag var tvungen till o välja.
     Man tröttnar inte lika snabbt på svart, fast jag har iofs tröttnat på det svarta chassit.
  • Katjan

Jag ska antagligen hämta ut min donkey på tisdag. Tror ni att affären kan sätta ihop den åt en så man slipper släpa med sig kartongerna?

• Katjan
    spigg skrev 2012-01-08 18:18:39 följande:
    Det tror jag säkert, men ring i förväg och be dem göra det för de kanske inte har tid precis just då?
    Tänkte ringa barnbutiken imorgon så vi får väl se.
Svar på tråden Bugaboo-tråd nr 21