• Noiis
    Leo och Elliots Mamma skrev 2010-08-11 18:32:41 följande:
    Hmm, trots regn och blöt dyna, så nope...ingen missfärgning... Hoppas att det fortsätter så
    fuskis ! men min denim sittdel e ju som den e oxå och är reklamerad! så när jag får hem en ny sittdel så vågar jag kanske mig på en offwhite
    Kavat skrev 2010-08-10 21:30:58 följande:
    Nu är Camens röda liggdel invigd med liten i! Härligt! Fattas bara ett rött liggdelslock nu insåg jag när vi satte på "tygerna". Hade glömt av att jag inte hade något.
    OOOH grattis! Hjärta
    Japp min profil är låst! inboxa om ni vill komma in!
  • Noiis
    Hugo Boss skrev 2010-08-12 11:09:32 följande:
    Ställde en fråga för ett par dagar sen, men ni är så snabba att fylla tråden att det var nog ingen som såg den.
    Försöker igen..hur stora har era barn varit som suttit i Cameleon?
    Till nästa barn skulle jag vilja ha en sådan, men sonen var en riktigt stor en. Han väger nu 17kg och är bara 2 år och 3 månader.
    Vi är inte gravida en, men jag försöker mjuka upp mannen till att vilja köpa en bugga =) Jag har förälskat mig totalt och bara SKA ha en.
    Men frågan är om man ska vänta till nästa barn är fött innan man köper ny vagn, kanske åka runt och testa med sonen i också..för att se rymligheten..
    Noa är 2 år 5 månader, är 93 lång och väger 9,8 kg, han får plats bra
     i vagnen, men om han växer mycket till på längden så kommer han bli förlång för den snart!
    Har även kört syrrans bonus på jag tror hon va 3 år å några månader i min förra vagn. hon vägde då 18 kg och va 96 lång. det fungerade helt okej men kör komforten blev de stor skillnad på. men samtidigt så va detta förra sommaren när noa var ännu mindre.
    bästa är väl att försöka testa vagnen med ditt barn i och se hur du känner.
  • Noiis
    Armani skrev 2010-08-12 19:56:22 följande:
    Tack!
    Sitter och ska beställa nu men blev så fundersam... Vill ha cam-fästen så jag kan ha en cam-suflett att sitta snyggt på min frog. På fästena som bonti har står det att fästena är till cam, frog och gecko, men det kanske är sak samma? Det kanske är dessa som är till cam, men att dom menar att dom även passar till frog och gecko?
    Till cam är fästena dessa som till gecko. däremot skiljer bågarna mellan cam och gecko. mao har man en gecko och vill ha cam suffla så får man byta ut bågarna.

Mellan frog och cam är det precis tvärt om, alltså att bågarna är dom samma, men inte suflett fästena. Jag fick fle fästen engång, alltså fästen till frog och inte cam. det funkade men de såg riktigt illa ut

Så svaret på din fråga nej det är inte samma fästen till alla tre vagnar!
  • Noiis
    Armani skrev 2010-08-12 20:10:33 följande:
    Ja då får nog beställningen vänta på sig, för nu är jag bara förvirrad Så här står det

"Sufflettfäste till Bugaboo Frog, Gecko samt Cameleon. Finns till vänster samt höger sida. Köps styckvis."

Får kolla om nån annan sida har, annars får jag försöka hinna ringa imorrn till dom.
    dom säljer ju alla dom fästena och det finns säker en meddelande box där du kan skriva att h vill ha 1 höger och 1 vänster till cameleon!
  • Noiis
    Armani skrev 2010-08-12 20:22:21 följande:
    Det ska isf vara där man fyller i sina kunduppgifter, där finns en meddelanderuta, men annars hittar jag inget sånt alls Obestämd
    ja precis det är där jag menar dom meddelande rutorna fyller jag alltid i om de e nåt och de har aldrig vart strul med nån butik men för säkerhetsskll så kan man ju ringa efter man lagt beställning bara för att dubbelkolla att dom förstår =)
  • Noiis
    Fröken Småland skrev 2010-08-22 08:31:13 följande:
    Låt oss nu inte förstöra Bugaboo-tråden och förvandla den till en amma-eller-inte-amma-offentligt-tråd. Det var ett schysst tips på en schysst produkt som inte passar alla. Punkt.

Snart är det september och det vet alla Bugaboo-lovers vad det betyder!!! *hoppar upp och ner av spänning inför Köln-mässan*
    du tog alla ord jag skulle skriva och skrev dom

Jag längtar tills alla nyheterna släpps så får man se om allar rykten och alla "jag tror" är rätt eller fel jag har mina förhoppningar och mina aningar men nu är de inte långt kvar innan vi får veta med säkerhet

För övrigt så, jag kikade på bugaboos sittdynor här om dagen och jag vart inte alls impad är UJs lika dyra som bugaboos? jagh tryckte att bugaboos va trist och för dyr!
  • Noiis
    Aprilia skrev 2010-08-22 10:42:20 följande:
    Det tipsades tidigare i tråden om en sida (kanske nån månad sen) som hade så billiga vagnar och tillbehör det var ingen rea eller så men priserna var lägre än tex kidzshop

tyvärr kommer jag inte alls ihåg vad adressen var, någon som vet???
    www.fruugo.se? men dom e billiga för att dom beställer från utlandet! mao precis det man kan göra själv
Svar på tråden Bugaboo-tråd nr 21