Inlägg från: Kajsan |Visa alla inlägg
  • Kajsan

Bugaboo-tråd nr 21

AnPa skrev 2011-03-01 13:49:31 följande:
    Lite negativt är det att Barnbutiken i heron inte har någon telefon. Jag reklamerade mitt Liggdelslock och min varukorg där förra söndagen och de skulle kontakta via mail när de fått in reservdelarna. Känns lite småskumt faktiskt. Ni som reklamerat förut, hur lång tid har det tagit innan ni fått era delar?
    Det tar oftast åtminstone 3 veckor att få in reservdelarna.
    Jo just det!
  • Kajsan
    Liten Mjau skrev 2011-03-26 09:43:07 följande:
    Idag har vi strålande sol här och det är +7 grader. Åh vad jag saknar min bugga.. Den står ju källaren och väntar på bebisen och strora tjejen(3 år) vill inte åka vagn längre.
    Blir så avis på er som vår stylar och får använda er bugga.
    Kan inte fler lägga in bilder i bildtråden på sina fina vårvagnar
    Imorgon kommer bild på min nya fina Gröna Bee! Hjärta
    Jo just det!
  • Kajsan
    mammageno skrev 2011-04-12 15:50:29 följande:
    Jag har faktiskt precis köpt solkokokongen till min bee den skulle gå till plus med och kanske då till camen också?
    Till Bee+ skulle jag inte rekomendera den Inte till Cam heller.....
    Jo just det!
  • Kajsan
    Sweetheartno1 skrev 2011-04-14 14:55:08 följande:
    Om något skulle hända min all black så jag måste byta chassi. Finns det då eller får man då ett "vanligt"
    Är det en reklamation så får du ett likadant som du har nu.
    Jo just det!
  • Kajsan
    Kavat skrev 2011-04-16 20:00:33 följande:
    Det är ingen dyna det är en sittdelstyg på bilden. Alltså inget under rumpan på barnet utan täcker bara ryggen. MEN.... Sara1981 har helt rätt...
    sara1981 skrev 2011-04-16 15:59:56 följande:
    M y:
    Vad jag förstått så finns det inte sittdelstyg i ocean? Bara suflett och liggdelslock.
    Ser ut så eftersom det står 2 delar... Kan inte tolka det på annat sätt heller.
    Nä det är en miss, inget sittdelstyg ingår, det på bilden finns helt enkelt inte.
    Jo just det!
  • Kajsan
    Joddan skrev 2011-04-16 19:46:18 följande:
    Sjukhusmamman

Men det finns en ståbräda och bee på blocket. Där är det väl gamla brädan? Iaf gamla bees hjul på . Förvirrande! Måste ju funnits tre olika brädor totalt...
    Men om man köper ett nytt hjul till nya ståbrädan endast så får man ett som ser ut som ett gammalt beehjul
    Jo just det!
  • Kajsan
    thj skrev 2011-04-16 23:37:45 följande:
    Kajsan skrev 2011-04-16 23:23:04 följande:
    Men om man köper ett nytt hjul till nya ståbrädan endast så får man ett som ser ut som ett gammalt beehjul
    n
    Nya ståbrädan hade väl bee hjul till en början och nu har de bee+ hjul "eller är jag ute och seglar"
    Kram
    Det kanske beror på vilken låda de plockar från i Holland   De som kom därifrån i veckan hade "gamla bee hjul" KRAM!
    Jo just det!
  • Kajsan
    Kajsan skrev 2011-04-17 01:08:06 följande:
    Det kanske beror på vilken låda de plockar från i Holland   De som kom därifrån i veckan hade "gamla bee hjul" KRAM!
    Och då pratar jag alltså om lösa hjul inte hela brädor....
    Jo just det!
  • Kajsan
    Joddan skrev 2011-04-17 22:47:39 följande:
    Ja det är klart! Alltså att jag trycker in de vita spännerna till fällning. Tänk om ngt är fel Förvånad. Får nog hälsa på någon Kajsa snarast annars och få hjälp med en demovisning
    {#emotions_dlg.flower}Du vet vart jag " bor"
    Jo just det!
Svar på tråden Bugaboo-tråd nr 21