Bugaboo-tråd nr 21
Jag skulle också vilja se lite bilder... :)
Jag skulle också vilja se lite bilder... :)
Vicka81;
När jag skulle beställa babyskydd och bas blev frakten nästan 600kr. Lite mastigt... :)
Jag bara beställde som vanligt, fick sedan ett mail angående fraktkostnaden.
Väntar på leveransen nu, skulle ta 5-7 dagar. :)
Vad gick frakten på?
Fröken ida: Tack så mycket för svar..då ska jag kolla upp vagnen...men om jag förstod dig rätt så är alltså adaptrarna desamma som i sverige så jag kan köpa vagn med adapetr och sedan bilstolen i sverige och de kommer att passa i hop som vanligt? :)
Är det någon som vet om det är samma sak om man köper från England? Eller har dom remmerna fästa i ramen så att de liknar de svenska varianterna? Hur är det med deras bilstolar? Är dom E märkta och godkända för Sverige? Eller är det samma sak där tro att man kan köpa kärran och adapter och sedan kanske lungt och tryggt köpa till en svensk stol istället?
Jättetacksam för svar för jag vill jättegärna ha en kärra jag med!! 
Linalotta:
Jag har inte behövt nån annan vagn alls. Mina har åkt bugga så länge de har behövt åka vagn.
Sen kan det ju hända att man vill ha nåt nytt, typ Bee, men det behövs egentligen inte... ;)
M y:
Vad jag förstått så finns det inte sittdelstyg i ocean? Bara suflett och liggdelslock.
På bilden visas ett sittdelstyg, men det existerar inte i verkligheten som det verkar?
Ja, det verkar som att bugaboo håller på att "avskaffa" sittdelstyget. Ingen av de nya/specialfärgerna kommer väl med sittdelstyg...
Sjukhusmamman:
Jag använder oftast inte heller sittdelstygen, tycker att det är snyggare utan. :)
Är såå sugen på att sommarpiffa min bugga, men har ju liggdel just nu som inte alls är lika skojig och enkel att variera...
Vagnen är just nu helbrun, tips emottages tacksamt... ![]()
Jo, den rosa sufletten åker nog på tror jag, eller sand-liggdel och vit suflett
.
Måste iaf köpa ett nytt parasoll tror jag bestämt! ![]()
Fick ett litet ryck och tog alla tre barnen och hastade iväg och köpte tyg för att sy ny suflett.
Nu måste jag bara bestämma vad som ska vara utåt resp inåt?
Gult eller gul/rosa rutigt?
Just nu lutar det åt gult utåt och rutigt inåt... Hmm...