• sok

Bugaboo-tråd nr 21

-finns det någon bild där man kan se tydligt hur "gamla" och nya rosa färgen är?
    vilket år slutade man med den sk gamla rosa färgen? (alltså om jag köper ett beg topset med gamla rosa färgen hur gammalt är det troligtvis då?)

- frågade även tidigare men sen har jag missat om någon svarade, använder någon "sun canopy" eller vad det heter???? jag har en sån emn förstår inte HUR den ska sitta, och den ser inte ens snygg ut...

• sok
    Stargirl skrev 2010-05-10 11:27:37 följande:
    Gamla rosa färgen slutade att tillverkas hösten 07. Då kom den nya rosa. Sun canopy betyder ju suflett. Vad är det du menar
    aha tack!
    eh jaha betyder det suflett? hihi. jag menar en sak som jag har som är ett solskydd, istället för parasoll. man ska sätta fast den från vanliga sufletten och ner mot ramen, den har såna där pinnar som regnskyddet har också. men jag får inte dit den så jag vet inte hur den ska sitta fast. den är i silvrigt material. ska skydda mot solen...
    fick dne med vagnen (begagnad).
  • sok
    sok skrev 2010-05-10 11:30:08 följande:
    aha tack! eh jaha betyder det suflett? hihi. jag menar en sak som jag har som är ett solskydd, istället för parasoll. man ska sätta fast den från vanliga sufletten och ner mot ramen, den har såna där pinnar som regnskyddet har också. men jag får inte dit den så jag vet inte hur den ska sitta fast. den är i silvrigt material. ska skydda mot solen... fick dne med vagnen (begagnad).
    kan försöka ta ett foto och se om någon vet vad jag menar.
  • sok
    livet från ljusa sidan skrev 2010-05-11 16:21:54 följande:
    Tror ni att bebisar som inte gillar liggdelen kanske gillar sittdelen istället? Han är bara 8 veckor och det känns alldeles för snart men jag måste ju kunna gå ut och gå utan att han skriker :( Är det jobbigt att byta, man kanske kan prova bara? 
    min 1a dotter hade en period då hon vägrade vagn. det gick över efter några veckor...
  • sok
    Läängtar skrev 2010-05-12 20:46:04 följande:
    Man ser det om du kollar omdömet på säljaren.
    men fyyy
  • sok

karma police
    ja min 7 månaders sover bra i sittdelen!

ja vagnen funkar ju på grusväg också, däremot tycker JAG inte att det är en optimal "terrängvagn" då finns det faktiskt vagnar som är mer ämnade till det. min åsikt. Det är inte så att vagnen mjukt glider över guppen direkt så att bebisen ligger mjukt då man prommar i terräng typ grusväg och sämre vägar där asfalten är trasig tex. tycker jag.

• sok
    Leo och Elliots Mamma skrev 2010-05-19 10:02:09 följande:
    NK Lek o Baby i Sthlm har fått in några färger av sittdynorna redan Ska själv dit å köpa Offwhite idag
    vad kommer de dynorna att kosta? finns det bild man kan få se?
  • sok

Nu vet jag vad jag har för nåt!
    en bugaboo sunshade!
    någon som har en sån? så himla klurigt att sätta fast den alltså, jag lyckas inte...
    såg på bugaboos hemsida att de ff finns som tillbehör.
    Känns ju som att jag kanske borde försöka lära mig att använda den.

• sok
    mollan nu skrev 2010-05-19 21:33:10 följande:
    599:- står det på kidzshop
    aha då vet jag
Svar på tråden Bugaboo-tråd nr 21