Mymemlan skrev 2010-05-31 16:46:04 följande:
sok, det blir nog jättesnyggt med gul sommarsuflett med rosa sittdelstyg :) Och din gråa bas gör ju att allt passar :)
tror du det?
alltså JAG skulle nog tycka det var snyggt men sen vet jag ju inte vad andra tycker, om det blir too much liksom (ja för somliga blir det ju det, man har ju olika smak som tur är också) .
tänkte för jag ska försöka få tag i ett rosa parasoll också...
och det sa ju ngn här (fröken småland tror jag) att gul sufflett + rosa rarasoll passar iaf.
Kwela skrev 2010-05-31 18:46:42 följande:
Vet att det har stått i ngn tråd och inlägg om att ngn årsmodell har haft problem. Kan ngn snälla upplysa mig? Sedan så ber jag även om tips på saker att vara uppmärksam på när man köper en 2nd hand. (cameleon)Tack snälla!
se till att chassit är BRA skick för det är ju det som är det dyra att byta/köpa nytt om det skulle vara ngt fel.
kan ju meddela att vi ju haft problem med vårt chassi, när man fällt ihop vagnen så har det varit svårt att få handtaget på vänste sida på plats igen! nu sist gick det inte alls, till slut började min käre sambo skruva i chassit för "det är ändå helt trasigt" (och jag kunde tydligen bara drömma om att få köpa ett nytt) men då såg han att det saknades en spiralfjäder inuti handtaget!!! så han åkte o köpte en sån för 3 kronor och nu funkar chassit perfekt!!!!! jag är sååå glad. plus att jag fick rosa topsetet idag !!!!