Inlägg från: daniels baby |Visa alla inlägg
  • daniels baby

Bugaboo-tråd nr 21

Fröken Småland skrev 2010-07-12 11:31:11 följande:

Oj, det var verkligen superbilligt, grattis! En sak bara; har du koll på om du är första ägare eller om Fruugo räknas som det och inte bara som mäklare? Annars kan det bli knas med garantin är jag rädd...

nä det har jag inte kollat upp men det står ju att dom bar förmedlar sakerna. sen känner jag mig ganska säker på att kunna reklamera direkt via bugaboo för det har jag gjort förrut med en begagnad vagn. jag ahr ju kvittot annars som garanti bevis. borde funka=)
    men jag måste erkänna att grå bas är rätt så trist...har haft brun och sand på dom andra å det va mkt finare!
  • daniels baby
    Bebis050810 skrev 2010-07-12 11:33:42 följande:
    Vad kostade frakten då?
    och vem körde? DHL? bussgods?
    det va frakten som gick på 300kr. sen hade ajg som ny medlem hos dom 100kr rabatt. dom använde sig av DPD där man kunde spåra lasten hela vägen, å sen tog posten över när den kommit till sthlm. jag tycker dom va super. kommer köpa därifrån fler ggr.
  • daniels baby
    Infinite Joy skrev 2010-07-12 20:14:41 följande:
    När köpte du?? Superpris ju!
    jag köpte den förr förra lördagen. a det va kanon pris verkligen
  • daniels baby

vad var det som gjorde att man inte kunde ha cam sufletten på frogen? är det för att det blir pösigt? provade idag men tyckte inte att det såg sååå illa ut.

• daniels baby
    Infinite Joy skrev 2010-07-15 06:14:39 följande:
    När anlände den??
    5 dagar senare ( på torsdagen) jag kunde spåra den hela vägen fram till posten. Nu ej ag bara lite nyfiken på hur det var med rabatten man fick på sin nästa beställning.läste om nåt sånt. nån som vet?
  • daniels baby
    killenkott skrev 2010-07-27 16:59:22 följande:
    Hm,för visst är det väl Bee+ på bilderna

fruugo.com
    det såg jag med när jag gjorde min beställning men kollade inte upp det helt. betyder det att jag då som köpt för 6500kr får 100 för varje tusing alltså 600kr i rabatt check??
  • daniels baby

till alla er som funderade på fruugos rabatt efter ett stort köp. det är inte 100kr för varje 1000kr som man köpt för utan man får 100kr rabatt på sin nästa beställning om man köpt för över 1000kr. Tycker inte att dom va tydliga med det på hemsidan. Dålig stil. Det hade suttit bra med den rabatten!

• daniels baby

Hej hopp!
    Har nu sålt iväg min cam för att återvända till swiften å ev been. Min tanke är att ha swift/been till 2åringen å bebis som snart kommer ut.
    min fråga är: vilken ska jag ta? bee eller bee+? kan min 2 åring sitta i gamla been tror ni? medellång är hon, kan itne måttet i huvet. för det kvittar ju egentligen för bebis för den ska bara va där i med max cosin tills hon kan sitta själv. .. ska man fynda en vanlig bee som ligger lågt i pris nu på blocket eller satsa på en + i butik?
    please help!

• daniels baby
    Sjukhus Mamman skrev 2010-10-09 14:39:09 följande:
    bee plus! kör på en bee plus!
    hahahaha du fick mig å gubben såld på swiften så han vart helt tokig när jag sålde i väg den! så nu e den på väg hem till oss igen.. a ang been. jag e rädd att Havanna inte kommer sitta bra i gamla. du har nog rätt gällande bee+. men vet du hur det funkar med maxi cosis adaptrar? provade å får inte dom att fästa riktigt. det kanske är nya nu som gäller för bee+?
Svar på tråden Bugaboo-tråd nr 21