Inlägg från: daniels baby |Visa alla inlägg
  • daniels baby

Bugaboo-tråd nr 21

Sjukhus Mamman skrev 2010-10-09 14:51:11 följande:
    haha swiften e ju helt fantastisk! jag saknar den som attans!
    Du kommer inte bli nöjd om du inte tar en bee plus! så de kommer bara sluta med att ni tillslut köper en bee plus så lika bra att göra de från start. de e stor skillnad plus att du kan lätt köra din tvååring i den. Noa e lång och har långt kvar i been! helt klart mer prisvärt!
    Jag har ingen koll på adaptrarna men de ska funka! ser dock på nätet att de står bee + adapter så de e nog möjligt att de e så att det är olika adaptrar.
    vi läggs snart in på sjukhuset igen så om du vill komma dit och testa bee plusen så e du välkommen
    åå jag visste det! den e ju klart bättre. Va söt du e, men jag ser den varje dag på jobbet;). Havanna fick sitta iden å hon satt jätte bra men jag kom bara inte ihåg hur hon va i den gamla.
    ska luska ang adaptrarna...
  • daniels baby
    Sjukhus Mamman skrev 2010-10-10 15:14:37 följande:
    När tror ni att snön kommer? blir de mer snö än förra året i år eller blir det mindre?? jag känner smått panik över att behöva ställa undan been om nån månad tänk om Noa vägrar vagn sen när det är dags för den igen *hemsk tanke*
    nej nu tänker vi inte så ok??! vi ska köra bee heeela året!
  • daniels baby
    BeautifulFlower skrev 2010-10-19 18:57:35 följande:
    jag har sett en på tradera för 3000.. däremot skulle jag nog inte vilja föra över pengar till någon man inte känner, och sen lita på att vagnen faktiskt kommer...
    det va väl den gamla been eller?
  • daniels baby
    Stargirl skrev 2010-10-19 18:18:02 följande:
    Mmm....det är det. Inte många ute till salu.
    nä å dom som e ute ligger så högt att jag lika gärna kan köpa en ny. förstår inte hur vissa tänker när dom annonserar.
  • daniels baby

ang barnbutiken i heron så blir den kvar tills vidare. sist jag kolla fanns ett scurvy lggdelslock å rosa sittdelstyg, rengskydd å lite smått å gott!

• daniels baby
    JoiPoi skrev 2011-03-04 13:58:03 följande:
    Sweetheart: jag kanske missuppfattade henne för hon sa även att deras butik hade flest barnvagns beställningar av alla i Sthlm så då verkar det ju dumt att stänga.
    Hon sa att butiken går bara bra på helger och inte på veckodagarna.
    Det ligger ju rätt off..
    Heron kommer troligtvis vara kvar som vanlig butik med ord sortiment. just nu är det utförsäljning,
  • daniels baby

yeeeyyy, imorrn kan jag hänga här igen "ordentligt" för då blir jag ägare till en plommonlila bee+!!
     *lääääängtaaaaaar*

• daniels baby
    straw2008 skrev 2011-05-21 19:27:40 följande:
    Finn ju typ inget kvar i heron :0( det är väl deras utflrsäljningsbutik (den tillfälliga) som redan haft typ 50 på all som nu ska stänga ?? När jag vR där för ett pR månader sen fanns några timberland plagg i storlek 62 några spjälskydd badrermometrar lite olika tröjor i 56 från mex o några rwgnskydd till Phil o teds.... Typ!! Eller är det något annat som reas nu??
    nu är det kläder, vagnar(uts ex),bilbarnstolar å vagnstillbehör ( lite bugga tillbehör), rea på allt!
    tycker absolut man ska ta en sväng förbi!=) 
  • daniels baby
    Sjukhus Mamman skrev 2011-07-21 17:45:44 följande:
    finns hur mycket annonser som helst på blocket som har svarat mig typ "den sålde jag förra veckan" TA BORT ANONSEN DÅ FÖR TUSAN!

Eller som igår ringde jag på en maclaren sulky, finns den var? ja men i en annan färg, annan färg? ja den är inte blå som det står och är i annonsen den är orange.. öh jaha nä då är det inte intressant.. Inte ens om  det är en babytravel?  nej jag ville ha en maclaren inte en babytravel men tack ändå.
    finns hur mycket annonser som helst på blocket som har svarat mig typ "den sålde jag förra veckan" TA BORT ANONSEN DÅ FÖR TUSAN!

Eller som igår ringde jag på en maclaren sulky, finns den var? ja men i en annan färg, annan färg? ja den är inte blå som det står och är i annonsen den är orange.. öh jaha nä då är det inte intressant.. Inte ens om  det är en babytravel?  nej jag ville ha en maclaren inte en babytravel men tack ändå...

Eller som igår ringde jag på en maclaren sulky, finns den var? ja men i en annan färg, annan färg? ja den är inte blå som det står och är i annonsen den är orange.. öh jaha nä då är det inte intressant.. Inte ens om  det är en babytravel?  nej jag ville ha en maclaren inte en babytravel men tack ändå...
    köpte nyss en maclaren från pramworld till ett väldigt bra pris!...
  • daniels baby
    Sweetheartno1 skrev 2011-09-12 22:58:57 följande:
    Okok ! Känns som att det inte kommer gå så bra för mig ! Obestämd
    DOm kommer säkert ha något bra svar om att det är mitt fel och säga nej !
    Det tror jag inte, bara du säger som det är å dom vet ju att vagnen inte är använd så mkt... Ge det ett försök, dom är snälla på barnbutiken:)
  • daniels baby

Hej! vad var det för mailadress till bugaboo om man ville reklamera nåt?
    det står lite still i huvudet just nu....

Svar på tråden Bugaboo-tråd nr 21