Bugaboo-tråd nr 21
Ännu en fråga: Om det är ett helt företag att byta från ligg till sitt, hur är det då att byta från ligg/sitt till babyskyddet? Om man vill byta lite snabbt innan man går in i affären tänker jag...
Ännu en fråga: Om det är ett helt företag att byta från ligg till sitt, hur är det då att byta från ligg/sitt till babyskyddet? Om man vill byta lite snabbt innan man går in i affären tänker jag...
Nu har jag lagt beställning på chassi, hjul och ram på kidzshop, och kan ta det lite lugnt med resten. Inte det billigaste alternativet men efter att ha bott vid datorn sista tiden och känt hur förvirringen stegrat med alla regler för transporter, fraktavgifter, internetgiro och all sköns merarbete (bor ju på en öde ö uppenbarligen), så gav vi helt enkelt upp och la en beställning på nya delar istället.
Hade loppis igår och sedan följde en natts spy- och febervaka över sonen så idag var det faktiskt inte lika svårt för oss att bestämma hur vi skulle göra...
Mjaha, nu till det roliga som jag väntat på - var köper man symönster till suflett? Eller är det eget knåp som gäller med det också? ![]()
Halloj på er!
Har köpt en bugaboo varukorg på tradera, och nu när den kom hem såg jag att det var till gecko. Är det någon skillnad? Passar den även cameleon?
Tänkte inte alls på det...
Någon som provat Gecko varukorg på Cameleon? Passar den? 
Har kollat i FAQ, och såg inget där. Har googlat, men hittade ingenting.
Nu har vi en vagn hemma, och håller på för fullt med monteringen. Köpte en där åkbräda ingick, men efter att ha letat en bra stund börjar jag inse att det inte följt med några fästen till den. Inget snöre heller.
Kan man köpa det löst någonstans?

Ovanfrån:

Jag har bara fått ett svar på mail från kidzshop (men skickat ett antal...) däremot har de varit trevliga och tillmötesgående i telefon. Jag är dock mer en mailperson, hatar att prata i telefon...