• Noiis

Bugaboo-tråd nr 21

linaenn skrev 2010-04-11 23:27:12 följande:
    Om man inte vill köpa ett helt toppset till Cam utan enbart en suflett, finns det då någon nätbutik som säljer detta? Kollade precis Kidzshoppen men de verkade inte ha enbart sufletter...
    dom har haft.
    ska kolla igen
  • Noiis
    Glenda Glad skrev 2010-04-12 10:53:04 följande:
    HejVi åker till London om 2 veckor och jag har en son på 16 månader. Vi har en Cameleon och jag funderar på att ta med den. Problemet är att jag har ingen transportväska och jag undrar om man ska våga sig på att bara plasta in den och skicka den som den är? Vad tror ni?Alternativet är att köpa en sulky av annan sort, här hemma eller på plats i London, men jag saknar liggläget för han sover runt 2 timmar dagtid och det är ju lite meckigt att alltid behöva ta sig hem till hotellet då.vi vill gärna ta oss runt med tunnelbana eller buss så det måste ju vara smidigt. Behöver er kloka råd!
    Jag skulle inte ta med min vagn så! Sist vi flög blev min sulky riktigt misshandlad! Det går att hyra airschells om man vill på en del flygplatser, annars så kan man ibland fynda transportväska!
    Annars så skulle jag nog lyssna på dom andras råd att köpa en där! billigare än att köpa en ny i sverige. men frågan e ju om du behöver en till vagn?
  • Noiis
    Glenda Glad skrev 2010-04-12 14:32:06 följande:
    Hej!Tack för era goda råd!  Då ska jag faktiskt köpa vagnen där! Det är ju lite kul med att eventuellt köpa en Bee. Har inte så bra koll på den, vill gärna ha en vagn som uppfyller lite andra behov än min Cameleon.Noas Mamma: Jag kommer ju att ta med mig min nyinköpta vagn hem, så jag ska kolla om det går att hyra airshells på flygplatsen eller om det rent av går att köpa billigt i England. Det är ju trots att trevlig att shoppa där nu när pundet ligger "rätt"
    jag skulle inte köpa en ny travelbag där dom kostar nästan lika mycket! däremot så skulle jag kolla in ebay.co.uk mycket av dom bugaboo grejerna som släpps där finns ju i london!
    Men om du köper en travelbag så tänk på att köpa den till cameleon! för den kan du använda till både been och camen
    När jag flyger till UK så har jag nästan lika mycket packning hos vagnen i travelbagen som i bagaget haha! det får plats en hel del i den, sen så vägs den aldrig så perfa att lägga tunga saker i
    www.pramworld.co.uk sa till mig när jag va inne i butiken att dom kan leverera till hotell om man säger till hotellet innan samt att dom helst vill ha en kontakt person där som kan kvittera paketet!
    Dom brukar ha rätt sjyssta paket priser. Tips e väl att maila och höra vad dom kan ge dig för pris för en bee och en cam travelbag
  • Noiis
    stinamaria skrev 2010-04-13 23:03:16 följande:
    Haha, oj! Jag älskar rosa och vill ha mobil, dator, ipod och sånt i rosa(köpte tom en rosa mini-laptop idag^^) men inte ens jag skulle vilja ha det där haha
    haha jag e likadan! köpte oxå en rosa mini

men asså... näääääääää! min första tanke va strippa de e ingen posetiv tanke direkt
  • Noiis
    straw2008 skrev 2010-04-14 10:31:09 följande:
    Men NÄÄ! ha ha Jag älskar varkligenrosa men nääää... Tänk er combon med rosa chassi gamla blå bas (den mellanblå) urk :O(
    och så drar men på den nya oranga som topset
    Fast jag tycker nog allt att man ka limma på ett ton glitter på vagnens basdelar för att den ska matcha riktigt perfa!
  • Noiis
    signea skrev 2010-04-15 14:59:06 följande:
    Två frågor. Varifrån beställer ni era skötväskor? Tips på bra ställen på nätet?Är Bugaboos egna myggnät bra eller kan man använda "vanligt" myggnät? Hur gör ni?
    jag gillade inte bugaboos egna! jag köpte ett vanligt från tullsa som var större!
Svar på tråden Bugaboo-tråd nr 21