Inlägg från: saandi |Visa alla inlägg
  • saandi

Bugaboo-tråd nr 21

Hur hittar jag till Facebook-sidan? (vet att det lagts ut tidigare i tråden men hittar inte gaaaah!!!) :)

• saandi

Någon som vet vart eller hur man kan få tag på ritning eller mall så man kan sy egen suflett och dyna till cam?

• saandi

Okej proffsen, lite mer frågor från mig:)

Vinterhjul, hur viktiga är dom egentligen? Är det värt att köpa såhär innan man vet hur vintern blir? Eller ska man avvakta och se ifall man klarar sig utan? Hur mycket har ni använt dem?

Skötväska på vagnen. Kan man ha den på styret eller välter vagnen då? Känns svårt att få in den i varukorgen när man har liggdelen på. Någon som använt polarn och pyrets skötväska på cameleon?
    Eller ska man satsa på en organizer och ha blöjor och ombyten i varukorgen? Hur fäster man den på liggdelen om man har 2-åring på ståbräda?

Tusen frågor men det närmar ju sig vinter och bebisnedkomst med stormsteg:) Och nu brukar ju vara bäst på att svara på frågor:)

• saandi
    miljarden skrev 2011-09-09 21:18:40 följande:
    Ang vinterhjul så beror det ju på var och hur du bor. Bor man i stan så klarar man sig säkert utan, om det inte blir världens vargavinter. Vet inte hur det är i städer norröver, jag pratar mer om Stockholm och liknande. Men ska man röra sig mer i natur och landsbygdsaktig trakt är det att föredra.

Man kan ha skötväska på styret. Tycker varukorgen är värdelös när man har liggdelen, tog bort min helt.
    linaloo skrev 2011-09-09 21:22:21 följande:
    Kan bara svara för mig. Det går att ha skötväskan på handaget, den välter inte(jag var oxå skeptisk till en början). Fungerar över förväntan. 

Ang. vinterhjul, jag har köpt ett par nu (fick hem dem idag). Dock aldrig kört bugga på vintern då jag precis skaffat den. Jag bor dock i Norrland så jag antar att det är ett måste, men vi märker framåt våren. :)
    Jag bor i en liten stad i småland. Kan väl inte påstå att jag är så mycket ute i natur och landsbygd, bor mitt i stan. Man kanske helt enkelt ska börja utan vinterhjul och testa, funkar det absolut inte så får man väl köpa då:)

Har förstått att varukorgen är svåråtkomlig med liggdelen på. Så det är ju bra att man kan ha skötväskan på handtaget då!! :) Tack för hjälpen!
  • saandi

I helgen ska jag äntligen få bli med bugga! Som jag har längtat!:):):)

• saandi
    Tant Pruselius skrev 2011-09-20 21:02:45 följande:
    Saaandi - vad?! Du måste berätta mer MER MER !!!
    En cameleon till vår lilla loppa i magen!! h*n är inte beräknad förräns 5 januari men man måste ju börja i tid:) ska köpa av en kompis som blivit med åsna istället. Så det blir en cam med mörkgrå bas men topset måste jag köpa nytt och kan inte bestämma mig för vilken färg jag vill ha!! Mannen röstar på offwhite så det lutar åt det!
  • saandi

Någon som har någon erfarenhet av polarn o. Pyrets skötväska på en cameleon?

• saandi

Någon som har erfarenhet av elodie details regnskydd på en cam? Hit eller diss?

Svar på tråden Bugaboo-tråd nr 21