Inlägg från: saandi |Visa alla inlägg
  • saandi

någon som vet något mer ställe än kidzshop och bugababy där man kan köpa lösa delar till cam?
    är på desperat jakt efter en grå varukorg till min cam men den är slutsåld på båda ställena och har varit i eeeeevigheter. min bebis kommer ju snart! :)

• saandi
    thj skrev 2011-12-06 21:39:10 följande:
    Tror det finns på kidz "kanske lite dåligt med uppdateringarna"
    Tack för tipset :) det ska kollas upp! :D :D
  • saandi
    Stort tack till bästa tråden på hela familjeliv! Kyss
    Nu fick jag äntligen beställt både varukorg och bumperbar. Så nu väntar jag bara på leverans sen är min cam helt kittad och redo för bebis ankomst (bf om 4 veckor) Längtar ihjäl mig både efter bebis och att få använda min vagn!:P
  • saandi

Förresten, om man har bebis i liggdel och 2,5 åring på ståbräda finns det något bra ställe att sätta en organizer på? Kan man liksom sätta den på sidan? Eller kan den sitta vid fotändan fast sonen står på ståbrädan?
    Känns ju lite bökigt med skötväska med allt i i varukorgen när den blir så svåråtkomlig med liggdelen på. Så jag tänkte om man skulle satsa på en organizer för att liksom ha det viktigaste lätt tillgängligt och sen ha ombyten och så i varukorgen. Bra idé??

• saandi

Hur typiskt är det inte att det kommer svarta varukorgar och sittdelar dagen efter att jag beställt en grå. Ååååh jag vill ha svart men har ju grå liggdel. I-landsproblem! Kommer garanterat köpa svart sittdel när det är sittdelsdags dock!!

• saandi

Tomtesufletten var ju supermysig!! Finfinfin!

Nu har jag bombarderat stackars kidzshop med mail:) MÅSTE ha svart varukorg och sittdel!

• saandi

PrettyPolly: tycker du? Jag har fått snabbt svar på båda mina mail! Tycker dom är super!

• saandi
    Eve94 skrev 2012-01-10 21:03:12 följande:
    Såg att man kunde köpa Basdelar så som chassi, sittdel osv löst nu. Kommer Dock ej ihåg hemsidans namn. Någon som vet vart man kan hitta det?
    kidzshop.se!!
  • saandi

Blue topaz: ja det är livsfarligt. jag har beställt svart varukorg och sittdel:) har köpt två olika topset och extra liggdelslock med. Vet inte vart det ska sluta med tanke på att bebis fortfarande är i magen:)

• saandi

Jag köpte en ny bumper till min CAM för 3 månader sen och nu har ena sockerbiten gått sönder. Så jäklans retligt. Har man någon sorts garanti eller är det bara att köpa en ny?

• saandi
    carooo skrev 2012-03-07 09:13:03 följande:
    Köpte en helt ny CAM till första barnet som kom nu i januari. Och igår gick bunperbaren sönder, hade satt på den eftersom jag skulle lyfta av liggdelen när vi skulle på öppna förskolan... Har nästan aldrig använt den innan. Någon som varit med om något liknande? Kändes lite läskigt eftersom lilleputten låg i den... Det var en av de vita knapparna som gick sönder och fjädern hoppade ur.
    Min bumper gick också sönder efter inte alls mycket användning. Börjar undra om det inte är meningen att man ska lyfta liggdelen i bumpern med bebis i? Det måste väl ändå vara tanken?
    Jag reklamerade iallafall och fick utan problem en ny vit knapp som är på väg hem till mig nu! Så nu håller jag tummarna på att den håller längre denna gången!
  • saandi

Är det någon som vet hur det är tänkt med bumperbaren till cam? Ska man lyfta i den med bebis i liggdelen eller inte? Är det bara jag som gör det? Ska jag sluta med det på en gång?

• saandi

Jag tycker donkey är mycket lättre att köra med än cameleon. Älskade min cam men älskar min åsna mer! Att liggdelen är mindre är inget jag stör mig på, kanske för att det är sommar och inte behövs så mycket kläder. Man upplever nog det mer på vintern. Fast jag tycker nog att min 4mån dotter har gott om plats i den.
    Men är det gropigt och grusigt säger jag bara donkey! Utan tvekan. Jag älskar den och har svårt och se mig med en cam igen.

• saandi

Jag har inte haft min åsna i snö. Men hjulen är stora och går att låsa så det borde inte vara något problem!

Svar på tråden Bugaboo-tråd nr 21