Bugaboo-tråd nr 21
Jag beställde min vagn från babytrader och fick med två klisterlappar med streckkod och en manssa siffror. Är det det som är chassinumret? Och i så fall bör jag väl klistra fast dem på vagnen?
Jag beställde min vagn från babytrader och fick med två klisterlappar med streckkod och en manssa siffror. Är det det som är chassinumret? Och i så fall bör jag väl klistra fast dem på vagnen?
Bluetopaz: Vad kul med bra pris och allt (jag menar vagnen :))!
Bluetopaz: Ja det var ju himla bra pris!
Ska registrera min bugaboo på deras hemsida. Det efterfrågas då serienr och item code. Jag hittar 3 olika sifferkombinationer på chassit. Men vilken är vilken :)?
På min står det också utskrivet när vagnen är producerad. Jag har som sagt 3 sifferkombinationer på vardera 5, 15 och 12 siffror (i en av dem ingår det även bokstäver). Men jag vet inte riktigt vilket som är vilket. Tycker det var jätte svårt att läsa hela etiketten så det står säkert vilken som är vilken. Ska försöka titta en gång till :).
Om man vill ha en fin väska som sitter bra på buggan vad ska man satsa på då?
Linaloo: Tack för tipset. Får kika på den. Verkar finnas på naturkompaniet också. Vilken modell har du? Verkar finns Jack och Jill?
Linaloo: Tack!
Några andra tips? Finns det någon handväska som sitter snyggt och är praktisk? Skulle helst vilja ha något som funkar både som skötväska och handväska :).
s07: Ja så kan man ju lösa det!
Jag har vant mig vid det vippande hantaget och att liggdelen liksom gungar lite. Det jag irriterar mig på är "stålröret" som håller ihop liggdelen lossnar lite nu och då. Jätte irriterande då jag tar isär vagnen rätt mycket för att ta i och ur den ur bilen. Dessutom är en av knapparna som man använder för att fälla ihop vagnen lite trög. Men jag gör som någon här inne tipsade om att ha chassit i lite rörelse när den ska fällas ihop så går det nästan jämt bra. Men det känns ändå lite trist då vagnen är helt ny. Knappen borde ju inte tjorva då tycker man.