Bugaboo-tråd nr 21
Nä den adressen funkade inte heller :(.
Nä den adressen funkade inte heller :(.
spigg: Tyvärr den fungerade inte heller...
Spigg: Vad konstigt! Undra vad jag gör för fel :(.
Undra om det kan ha att göra med att jag försöker bifoga kort? Ska testa utan. Men jag får felmeddelande om att adressen inte är rätt.
Nu verkar det funka utan bilder! Får se om jag får något svar.
Hmm har fortfarande inte fått tag på någon hos bugaboo :(. Någon som har någon annan mejl som man kan testa? Eller är jag för otålig :)?
Vi använder fortfarande liggdelen och lilla fröken är drygt 6 månader. Finns fortfarande gott om plats men nu börjar hon vilja se sig omkring så det är nog dags att byta till sittdelen.
Vill bara säga att när jag äntligen lyckades få iväg ett mejl (tydligen så kan man inte bifoga för stora filer) till bugaboo så var de verkligen super snabba och hade super service! Nya vinterhjul är på väg hem till mig! Glad :)
Jag mejlade på service@bugaboo.com.
På engelska.
Jag har också ansökt till gruppen :)
Jag kan också rekommendera att beställa från utlandet. Hur smidigt som helst och billigare :). Jag beställde från babytrader (de säljer inte bugaboo längre). Ett av vårat vinterhjul gick söder och vi fick reklamera det via bugaboo inga som helst problem!
Spigg: Aha den butiken har jag inte hört om förut. Lägger den på minnet inför ev kommande köp av bee+ :).