Inlägg från: Höghus |Visa alla inlägg
  • Höghus

Bugaboo-tråd nr 21

Kan också säga att jag personligen blivit oerhört misstänksam om någon sålde en bugga i nyskick för 1600. Det skriker stöldgods.

• Höghus

Har kört min bugga i mycket snö och det har aldrig varit några problem. Mest med vinterhjulen som ju går snabbt att sätta på.

• Höghus

Vit orkide: tänker att det kanske är svårt att lägga en mjuklift på den ergonomiska sittdelen...eller ska du lägga en i liggdelen?

• Höghus

MissNora: vi använde vår Cam tills att dottern slutade helt med vagn vid 3,5. Den funkade utmärkt även om hon vägde typ 17 kg och var ca 105 cm lång. Viktangivelserna på vagnar är ofta rätt snålt tilltagna (precis som tvättemperaturer :)

• Höghus

Tahira: regnskyddet är samma till både sitt och liggdel. Tycker dock att det är så meckigt att jag köpt ett sånt man kan dra över hela vagnen. Mycket enklare.

• Höghus

Bumpen1: testa vad som funkar bäst för er. Vi har alltid kört med lakan i liggdelen eftersom det känns mycket mysigare. Tycker också det är lättare att reglera värmen med täcke än med åkpåse. Först när vi bytt till sittdel har åkpåsen tagits fram.

• Höghus

Äntligen dax: Det finns dynor, både Bugaboos egna och från Frankofant tex Sen kan man också köpa ett fårskinn och göra hål för selen (det gjorde vi). Shiningstar: åkpåse har ju de flesta på vintern, oavsett vagn. Bugaboo är inte kallare än nån annan.

• Höghus

08:orna hade problem med chassit men man fick byta utan kostnad så ofta har de ett nyare chassi.

• Höghus

Jag skulle absolut köpa en ny. Då har man garanti och det är trots allt bra andrahandsvärde. Tycker det lönar sig i längden.

• Höghus

Marlin16: jag skulle säga att det är ett fynd. Absolut. Och när det gäller denim är det ju extremt lättmatchat. Som jeans, funkar ju med alla färger.

Svar på tråden Bugaboo-tråd nr 21